Wcześniej jezdziłem Toyotą Celicą i powiedziałem ,że japończyk to jest to.Jest po prostu niedoceniany.Ceny części zamiennych praktycznie już się zrównały z autami europejskimi,są świetnie wyposażone przy tym można je nabyć za dobrą cenę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest zle.Silnik lubi wysokie obroty(od 3,5 tyś),wtedy czuć te 136 koni.Niestety na gazie troszkę straciła mocy.Od dwóch lat mam to auto i nigdy z silnikiem nie miałem problemów.Nie bierze grama oleju.Wymiana co 10.000 km.
5,0
Skrzynia biegów
Chodzi bez zarzutów.
4,0
Układ jezdny
Mam niebieskie sprężyny(pół twarde).Czasami na jakiś większych wzniesieniach coś zazgrzyta w zawieszeniu (tak jak by się rozciągały sprężyny).Auto jest niskie,fajnie się trzyma drogi.Powyżej 150km/h zaczyna przyjemnie płynąć.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Do przycisków otwierających przednie boczne szyby można się przyzwyczaić.(są między siedzeniami kierowcy i pasażera).Pozatym wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parujące szyby w deszczowe dni.Klima rozwiązuje sprawe.
Auto szybko się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca.Z tyłu... dla dwójki dzieci albo małych ludków.Mimo swych gabarytów w aucie z tyłu naprawde nie ma zbyt dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Wiadomo, im szybciej tym głośniej.Jednak do 140km/h można swobodnie rozmawić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 11,5 gazu na 100km, trasa 10,7
Wymieniłem już;
-pasek rozrządu, rolki,napinacze, robocizna - ok. 400 zł
-tłumik środkowy i końcowy, robocizna- ok.550 zł
-kopułka, świece, kable wys. nap. - ok. 200 zł
-klocki hamulcowe 4 szt.,robocizna - ok. 200 zł