Inne
: Przede wszystkim wnętrze i jego wygoda. Jeździłem wieloma samochodami, a nawet niemieckie auta klasy wyższej nie mają tak znakomitych foteli
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdza na nadkolach
5,0
Całokształt
Auto niesamowicie mnie zaskoczyło. Europejskie wersje Accorda w ogóle nie mają podejścia do pochodzącego z Ameryki Coupe. Na początku byłem sceptycznie nastawiony do tego auta, jednak podczas oględzin wystarczyło usiąść za kierownicą, żeby zdecydować, że biorę ten samochód. Mega wygodny, bezawaryjny, dobrze wyposażony i przyzwoicie wykonany
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest po prostu dobry. Wystarczające osiągi, pozwalają sprawnie jechać, wyprzedzać. Cicho pracuje, brak apetytu na olej. Spalanie w sumie w normie jak na taki samochód. Nikt kupując coupe z 2.2-litrowym silnikiem nie oczekuje raczej spalania w granicach 7 litrów
3,0
Skrzynia biegów
Tutaj trochę gorzej, bo mimo, że biegi wchodzą bardzo przyjemnie i twardo, po "sportowemu", to skrzynia jest dosyć krótka, przez co autostradowe prędkości męczą silnik. 120km/h to chyba taka bezpieczna prędkość
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie super wygodne, wykonane typowo po amerykańsku, miękko, cicho, dziur i progów zwalniających praktycznie nie czuć. Ale mimo tego auto stabilnie zachowuje się i trzyma w zakrętach. Auto dobrze reaguje na ruchy kierownicą, prawidłowo wykonuje polecenia kierowcy.
4,0
Karoseria
Wygląda bardzo nietypowo na polskich drogach, rzuca się w oczy i robi pozytywne wrażenie. Jedynie nadkola podgryza rdza, a reperaturki są niedostępne, więc trzeba rzeźbić, co jest oczywiście droższe. Na szczęście z tego co wiem to w tym modelu gniją tylko nadkola, nie słyszałem jeszcze o egzemplarzu ze zgnitymi progami czy podłogą.
Komfort
5,0
Widoczność
Wyjątkowo dobrze jak na Hondę, wszystko widać dobrze przez wszystkie szyby, z cofaniem nie ma problemu, w lusterkach również widać wszystko co trzeba.
4,0
Ergonomia
Wszystko bardzo dobrze wykonane, wszystko pod ręką, mega wygodne fotele, podłokietnik duży i na prawidłowej wysokości. Jedynie dostęp do panelu nawiewów wymaga odchylenia się do przodu, bo jest dosyć daleko od ręki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze. W zimę szybko robi się ciepło, klima mrozi jak powinna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest naprawdę dużo, na fotelach z przodu można rozłożyć się jak na leżaku, a pasażerowie z tyłu nadal mogą swobodnie siedzieć.
3,0
Wyciszenie
Jak to w autach z lat 90 z japońskim rodowodem, czyli dosyć głośno, słychać silnik i szum opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali troszkę więcej niż przeciętne auto, ale rekompensuje to brakiem awarii. Części eksploatacyjne są w normalnych cenach, jak do każdego innego Accorda.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakość/cena jest nawet powiedziałbym absurdalny, bo te auta są absurdalnie tanie w porównaniu do tego co oferują
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic co wpływa na jazdę, jedynie rdza na nadkolach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podobnie jak w przypadku drobiazgów, również nic nie zawiodło
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i ES 150KM 110kW
[l/100km]