Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord V Coupe

Radoss, 4 lata temu
Silnik 2.2 i ES 150KM 110kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 225 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord V Coupe 2.2 i ES 150KM 110kW 1993-1998 - Oceń swoje auto
4,57
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przede wszystkim wnętrze i jego wygoda. Jeździłem wieloma samochodami, a nawet niemieckie auta klasy wyższej nie mają tak znakomitych foteli
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdza na nadkolach
5,0
Całokształt
Auto niesamowicie mnie zaskoczyło. Europejskie wersje Accorda w ogóle nie mają podejścia do pochodzącego z Ameryki Coupe. Na początku byłem sceptycznie nastawiony do tego auta, jednak podczas oględzin wystarczyło usiąść za kierownicą, żeby zdecydować, że biorę ten samochód. Mega wygodny, bezawaryjny, dobrze wyposażony i przyzwoicie wykonany
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest po prostu dobry. Wystarczające osiągi, pozwalają sprawnie jechać, wyprzedzać. Cicho pracuje, brak apetytu na olej. Spalanie w sumie w normie jak na taki samochód. Nikt kupując coupe z 2.2-litrowym silnikiem nie oczekuje raczej spalania w granicach 7 litrów
3,0
Skrzynia biegów
Tutaj trochę gorzej, bo mimo, że biegi wchodzą bardzo przyjemnie i twardo, po "sportowemu", to skrzynia jest dosyć krótka, przez co autostradowe prędkości męczą silnik. 120km/h to chyba taka bezpieczna prędkość
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie super wygodne, wykonane typowo po amerykańsku, miękko, cicho, dziur i progów zwalniających praktycznie nie czuć. Ale mimo tego auto stabilnie zachowuje się i trzyma w zakrętach. Auto dobrze reaguje na ruchy kierownicą, prawidłowo wykonuje polecenia kierowcy.
4,0
Karoseria
Wygląda bardzo nietypowo na polskich drogach, rzuca się w oczy i robi pozytywne wrażenie. Jedynie nadkola podgryza rdza, a reperaturki są niedostępne, więc trzeba rzeźbić, co jest oczywiście droższe. Na szczęście z tego co wiem to w tym modelu gniją tylko nadkola, nie słyszałem jeszcze o egzemplarzu ze zgnitymi progami czy podłogą.
Komfort
5,0
Widoczność
Wyjątkowo dobrze jak na Hondę, wszystko widać dobrze przez wszystkie szyby, z cofaniem nie ma problemu, w lusterkach również widać wszystko co trzeba.
4,0
Ergonomia
Wszystko bardzo dobrze wykonane, wszystko pod ręką, mega wygodne fotele, podłokietnik duży i na prawidłowej wysokości. Jedynie dostęp do panelu nawiewów wymaga odchylenia się do przodu, bo jest dosyć daleko od ręki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze. W zimę szybko robi się ciepło, klima mrozi jak powinna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest naprawdę dużo, na fotelach z przodu można rozłożyć się jak na leżaku, a pasażerowie z tyłu nadal mogą swobodnie siedzieć.
3,0
Wyciszenie
Jak to w autach z lat 90 z japońskim rodowodem, czyli dosyć głośno, słychać silnik i szum opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali troszkę więcej niż przeciętne auto, ale rekompensuje to brakiem awarii. Części eksploatacyjne są w normalnych cenach, jak do każdego innego Accorda.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakość/cena jest nawet powiedziałbym absurdalny, bo te auta są absurdalnie tanie w porównaniu do tego co oferują
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic co wpływa na jazdę, jedynie rdza na nadkolach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podobnie jak w przypadku drobiazgów, również nic nie zawiodło

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i ES 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord V Coupe