Silnik
: silnik, to przecież Honda. A poza tym: piękny, ponadczasowy wygląd, prostota konstrukcji.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: korodujące nadkola z tyłu... To typowe
5,0
Całokształt
tak na 4,7, więc zaznaczam \"5\"
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutów, dobre przyspieszenie, dynamiczny, stabilna praca.
4,0
Skrzynia biegów
Bywa, że \"2-ka\" i wsteczny ciężko wchodzą, ale to ponoć typowe w tym modelu
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie proste w konstrukcji i tanie, może nie wybiera dobrze nierówności, ale... (patrz - początek zdania) ;)
Komfort
5,0
Widoczność
Moim zdaniem, super, nawet do tyłu.
5,0
Ergonomia
Mało przycisków, tylko najpotrzebniejsze, dobrze rozmieszczone, szczególnie przyciski klaksonu pod palcem w kierownicy i tempomacik.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość proste, ale dobre. W moim egzemplarzu trochę wolno się nagrzewa w zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo estetyczne, ergonomiczne wnętrze i wygodne fotele. Jak na coupe, bardzo dużo miejsca, nawet z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Przy 130 km/h już trochę huczy...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 2.2 l pojemności i kilkunastoletni silnik, to jest dobrze. Serwis - dzięki prostocie konstrukcji silnika, nadwozia i zawieszenia, to jest tanie w utrzymaniu auto.
5,0
Stosunek jakość/cena
naprawdę, warto!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
prawie niezawodna, oprócz zabezpieczenia antykorozyjnego, które jest bolączką Hondy, w ogóle...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie dotyczy ;)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i ES 150KM 110kW
[l/100km]