samochód bardzo dobry, punkt mniej za niektóre części zamienne dostępne tylko w ASO i za niebotyczne ceny (antena automatyczna za ponad 1500 zł, kawałek gumy na pedały np hamulca 40 zł to jakaś pomyłka )
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na ten przebieg super, calutki czas na syntetyku, bez dolewek między wymianami. Japończycy zrobili bardzo dobry silnik typu F2...A.. , który był montowany w accordach aż do 98 r kiedy została wyprodukowana kolejna generacja Accorda tzn VI
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą bardzo precyzyjnie i bez zgrzytów
5,0
Układ jezdny
bardzo dobre prowadzenie na zakrętach i łukach przy szybszej jeździe
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
spokojnie człowiek o wzroście do 190 cm znajdzie sobie odpowiednią ilość miejsca z przodu jak i z tyłu
5,0
Wyciszenie
wiek i ilość kilometrów jakie zrobił ten samochód na polskich drogach może zrobić swoje - jednak nie w przypadku Accorda IV gen plastiki dobrej jakości, spasowane idealnie i tylko czasem coś jęknie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
autko ma dosyć spory apetyt na paliwko przy jeździe na LPG:
min średnie - 8 - 9 l gazu
max średnie -nawet do 19 l ( 150 ->)
reszta danych na pb
5,0
Stosunek jakość/cena
samochód z przełomu lat 90- 93 jest oferowany niekiedy w cenach nowszej generacji (V gen.) być może jest to za sprawą tego że ten model był produkowany w japoni a nie jak jego następcy w anglii bardzo dobra cena jak na tą jakość samochodu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest kilka ale są to naprawdę drobiazgi które zwykle naprawiam sam
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeden punkt dałem mniej za:
rudą na tylnych nadkolach
i słabe funkcionowanie hamulca ręcznego
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]