Jak na silnik wysokoobrotowy rewelacja.Od 50-tki w gore na 5-tym biegu bez zadnych problemow.Od 80-120 około 10-11 sekund na 5-tym biegu.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka i wsteczny niekiedy zazgrzypią.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry.Jeszcze nawet sa fabryczne amorki.Trzyma sie drogi jak przyklejona,co czesciowo zawdziecza nisko umieszczonemu srodkowi ciezkosci.
Komfort
4,0
Widoczność
Tył ciezko wyczuc jak to w sedanie.Do przodu i w boki super.
5,0
Ergonomia
dzis juz nie robia takich aut.Nawet sterowanie nawiewami jest wspomagane.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słaba wydajnosc klimy,ale wystarcza .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Do tego samochodu sie po prostu wpada,zarówno na przednie jak i tylne fotele.I o to chodzi.Rewelacyjnie nisko umieszczone fotele oczywiscie z elektryczną regulacją.W nowych hondach juz niestety tak nie ma i siedzi sie jak na taborecie.
3,0
Wyciszenie
Powyzej 4tys. juz niestety głosno.Ale autko ma juz swoje lata.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zime po miescie max. 11 litrow,latem,miasto do 9,5,trasa 8,5.
Czesci u dilera -kosmos!!!
W sklepach jak do wszystkich zachodnich aut-czyli mozna przezyc.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za kilkanascie tys.ponad 130 koni z pełnym wyposazeniem.Sami sobie odpowiedzcie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie tylko materiały exploatacyjne.Jeszcze mnie nie zawiodła.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 133KM 98kW
[l/100km]