Przeniesienie napędu
: SUPER skrzynia. Jeździłem kilkoma automatami. Ten jest naprawde dobry.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdza w okolicach tylnych nadkoli - ale to wszystkie Accordy tak mają
Układ elektryczny
: Bardzo wrażliwy układ zapłonowy - moduł
4,0
Całokształt
Zabieram się do sprzedaży Hondzi od dwóch lat i nie mogę sie zdecydować. Naprawde warto pościęcic troche uwagi - DOBRY SAMOCHÓD
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik, jak na auto tej wielkości spisuje sie dosyć dobrze. Przebieg samochochodu prowdopodobnie jest zaniżony. Wersja z gaźnikiem + automat trochę dziwi /wtrysk montowany był znacznie wcześniej/. Silnik nigdy nie odmówił pracy, wysoka kultura. Lubi wysokie obroty /4,5 - 5,5 tys.obrotów to nic...../ Na lpg wrażliwy na jakość paliwa. Niewielkie pocenie silnika przy takim wieku i przebiegu chyba zrozumiałe.
5,0
Skrzynia biegów
Bez problemu. Biegi zmieniaja sie płynnie, bez szarpnięć. Dobre zestopniowanie /przy 100 km/k około 2400 obr/min./. Wygoda!!! Żadnych problemów!!!
4,0
Układ jezdny
Konstrukcja w porównaniu z VW, czy innymi europejczykami wręcz kosmiczna. Trochę zbyt sprężyste jak na nasze drogi. Komfort na trasie czy zakrętach zadowalający. Brak rzechyłów na łukach trzyma sie jak po szynach /tylko opony znikaja szybciej/. Trwałośc akceptowalna, cena i dostępnośc części jak u europejskiej konkurencji. Hamulce podatne na fadding.
Komfort
3,0
Widoczność
Dla niskiego kierowcy to nie jest zbyt wesoło - długa maska i szerokie tylne słupki. Ja z 180 cm wzrostu nie mam problemów przy manewrowani.
4,0
Ergonomia
Jak w japończyku trzeba sie przyzwyczaić. Wszystko jednak na swoim miejscu. Ciekawe podświetlenie instrumentów pokładowych. Pojemny bagażnik pomimo zainstalowanego LPG.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy opadach parują boczne szyby, brak klimy :(, latem plecy mogą się spoćić. Zimą bez zastrzerzeń, szybko się nagrzewa. Bardzo cicha praca dmuchawy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód jest idealnie, z tyłu dorosłe osoby maja nawet trochę przestrzeni na nogi. Trochę zbyt niskie przednie fotele. Grubaski mają problem z zajęciem, jak i z opuszczeniem miejsca.
4,0
Wyciszenie
Nieco głośne zawieszenie na naszych drogach. Ale na asfalcie dobrej jakości przy prędkości ok 130-150 mozna śmiało rozmawiać beż podnoszenia siły głosu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na LPG Trasa 9,0-10,0; prędkości podróżne do 130km/h. Miasto przy delikatnej jeździe 11-12, ale SZYBKO to juz 14+. Jak na 2.0 + automat uważam, że nie jest źle. Śwednio z przewagą miasta na krótkich dystansach 12l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie miałem żadnych niespodziałek, przy mormalnym serwisowaniu auto odwzajemnia się niezawodnością.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Powoli zużywa się oryginalne zawieszenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak Będzie z zamiennikami to czas pokaże ... Drobiazgi: pękające klamki drzwi /wewnętrzne/ ale ten typ tak ma...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Były 3:
1. pęknięta sprężyna zawieszenia z przodu w czasie jazdy - dziura w drodze.
2. spalił się moduł zapłonowy.
3. padł pasek wałków wyrównoważających- moja wina brak wymiany na czas, ale bez szkód dla silnika.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 110KM 81kW
[l/100km]