Silnik
: to mój trzeci accord w trzeciej generacji, przedtem miałem 1983 dwójeczkę i najprawdopodobniej kolejny zakup też będzie accordem.
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
z PGM-FI silnik rwie do przodu jak nówka, ma dośc mocy w każdym zakresie obrotów, a potrzafi pokazać swoje powyżej 4500rpm niejednemu golfowi czwórce [;
5,0
Skrzynia biegów
prfekcyjne przełożenia dla wszystkich biegów, chodza lekko i precyzyjne. zostaje decydowac, czy palić sprzęgło, czy opony [;
4,0
Układ jezdny
z potrafią gnić kielichy amortyzatorów, na szerokich kołach szybko padła maglownica, poza tym auto genialnie trzyma się drogi, a wspomaganie w każdym modelu chodzi, jak w żadnym nowym aucie ;D
Komfort
4,0
Widoczność
mogłoby być lepiej na słupkach, ale jak na tak wielkie auto, i tak jest dobrze.
3,0
Ergonomia
wszystko idealnie, pod ręką, przemyślane rozwiązania, świetne materiały, bardzo odporne na zużycie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w trasie trochę za chłodno, w mieście ciut za ciepło, wentylacja cichutka, nie denerwuje, o wiele lepiej, niż w europejczykach. (a żeby nie parowały szyby trzeba optworzyć wyloty z tyłu (przycisk na desce rozdzielczej))
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest dość na wszystkich i wszystko.
3,0
Wyciszenie
otoczenie doskonale wyciszone, prawie nie słychać pędu powietrza, jedyne co drażni, to silnik w wyższych partiach (ale ma to swój urok)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10l gazu w trasie, 12-13 w mieście, to nie rewelacja, ale jak na silnik 2,0 w tym wieku i taka moc, jest do zniesienia.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na ten wiek, cała elektryka w idealnym stanie, każdy drobiazg spełnia swoją funkcję, przełączniki, klamki, mocowania, wszystkie sa konkretne i solidne.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik bez zarzutów. skrzynia - ideał, układ kierowniczy i półosie potrafią szwankować, ale to w dużym stopniu zależy od stylu jazdy. Największą wadą jest wszechobecna rdza i to w newralgicznych punktach. przed zakupem koniecznie sprawdzić podłogę w bagażniku, kielichy z przodu i z tyłu, tylne podłużnice i miejsca, gdzie podłoga przy progu łączy się z błotnikiem z przodu. detal to rdza na zewnętrznych tylnych błotnikach.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 EXi 122KM 90kW
[l/100km]