Inne
: że ktoś to jednak kupuje nie postawiony pod ścianą
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
na czarne może i silnik się nadaje ale do samochodu z pernamentnym 4x4 jest za słaby, w terenie nie ma siły ruszyć na niskich obrotach, a jak mu ktoś da w gwizdek to się zakopuje :(
3,0
Skrzynia biegów
nie wytrzymuje obciążenia 4x4 +ładunku
poza tym jak na ruski wyrób nawet biegi wchodzą
2,0
Układ jezdny
na koleinach od ściany do ściany, lubi nurkować, podskakiwać, ale zwrotna,
pomysł z pernamentynym 4x4 to jakaś porażka nie mogli zrobić tradycyjnego z dołączanym przodem. To nie jest jakość wykonania defendera.
Komfort
4,0
Widoczność
bez uwag
3,0
Ergonomia
niech będzie
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie wiem bo więkdszość czasu jeździłem z uszkodzonym silnikiem nawiewu (4*naprawiany)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 może jechać w 3 jest ciasno (3 wajhy od napędów) i nie ma gdzie nóg wsadzić
1,0
Wyciszenie
napęd na 4 koła wyjąca skrzynia rozdzielcza pod kabiną i dwa mosty, do tego ryk silnika. prawda nie słyszę szumu powietrza za oknem:)
Gazeli 4X4 nie da się zagłuszyć nawet najlepszym radiem.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy napęcie na 4 łapy bierze to coś około 20l/100km chyba porażka.
1,0
Stosunek jakość/cena
jak chcesz mieć tani "pomnik" to kup.
Ja mam zamontowane na tym urządzenie i każdy dzień w serwisie generuje straty większe od wartosci podwozia. NIESTETY NA RYNKU BRAK BYŁ INNYCH NOWYCH 4x4 o DMC 3,5T
kupiłbym i IVECO za 160tyś byleby było. niestety teraz musze się męczyć :(
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szyba spadła z podnośnika, silnik nawiewu 4razy w naprawie, wycieki płynu do kabiny, uszkodzone wężyki spryskiwaczy, otwierające się schowki, chyba nie tak dużo :)