od czasu remontu silnika w bydgoszczy jeden zawor nie chodzi,ale silnik tak
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia 4 biegi,wyciaga [wyciagal przed remontem prawie]130
4,0
Układ jezdny
hamuje chyba tylko na jedno kolo,bo kierownicy podczas hamowania nie mozna utrzymac.jest lepszy od nysy,bo sie nie przechyla na zakretach.
Komfort
4,0
Widoczność
poniewaz jest oszklony,widocznosc jest dobra
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
zima mrozi ,a latem grzeje,jak ruska lodowka
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nawet we dwudziestu mozna sie zabrac
4,0
Wyciszenie
zuki z reguly glosno nie chodza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na 100 km przy 60km/h zuzywa ok.15 l
3,0
Stosunek jakość/cena
kupiony zostal jako nowy,jest tak zgnity,ze nie ma progow,ani polowy karoserii na sobie.prawidlowo powinien byc skasowany w polowie lat dziewiecdziesiatytch,za sam wyglad,no ale chodzi,to sie jezdzi.teraz kupilem lepszego za 250 zl,przed podwyzka zlomu!,i chodzi juz drugi rok,no ale stalke sie psuje,jak nie skrzynia[3 biegi]to pompka,itp,3 bigi i zuzywa przy 50 ok.18 l paliwa!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko swiece sie przepalaja,jak sie przekroczy 100km/h.stal poltora roku i w zime przy -18 oC po podpompowaniu paliwa odpalil od kopa
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zukiem zawsze sie dojedzie na miejsce,no chyba,ze paliwa braknie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 70KM 51kW
[l/100km]