Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Żuk

danluki@wp.pl, 14 lat temu
Silnik 2.1 70KM 51kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
FSO Żuk 2.1 70KM 51kW 1966-1998 - Oceń swoje auto
4,23
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Naprawde dobre zawieszenie. Jednak wymaga regularnego przedlądu.
5,0
Całokształt
Samochody bradzo dobre po kilku przeróbkach. I naprawde autko świete do małych przedsiąbiorwst tudzież gospodarstw. Autko owo potrzebuje uwagi jest ak kobieta bez renowacji niszczeje. I tu jeżeli uraziłem to bardzo przepraszam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeżeli chodzi o silnik, był on trwały, jeżeli się o niego dbało.Generalnie tak jest z każdym silnikiem. Silnik żuka można było przystosować do gazu tak jak silniki poloneza.
4,0
Skrzynia biegów
Zdecydowanie mało biegów, przez co zażynało sie silnik. Należy ją wyczuć jeżeli chce sie dobrze i wmiare możliwości ekonomicznie jeździć.
4,0
Układ jezdny
Czasem blokowało tylnie koła, czasem wystarczyło podbić pod krawężnik i wsio było haraszo ale czasem wymagało zholowania i naprawy w warsztacie. Można to było zrobić samemu. Ale prócz tego jak na tamte czasy byl dobry.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża szyba z przodu dostarczała takiej widoczności że dzisiejsze samochody mogły by mu tego pozazdrościć. Dodatkowo w niektórych wersjach szyby byłu dookoła samochodu tak więc można powiedzieć że widoczność naprawde była bardzo bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Ergonomia tego samochodu jak na tamte czasy była dobra i wzupełności wystarczająca. Jednagże przypominam że żuki i nyski zastąpiły auta takie jak lublin 51 i star bodajże 20.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fabrycznie niebyło to nawet dobre. Przewiewy przy pedałach nad głową sprawiały że jazda niebyła komfortowa jednagże po kilku przeróbkach można było dojść do takiego stanu że nawet przyjemnie sie podróżowało.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń była ogromna co za tym szło jazda pod tym względem była niesamowicie komfortowa.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie w żuku było dosyć dobre porównując do wyciszenia w tarpanie czy lublinie tudzież w jelczu. W kabinie kierowcy było dobre wyciszenie zkolei w budzie było już niedużo gorsze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli mówimy o ekonomiczności była ona dosć dobra przypominam od10-16l/100km. Jak na tamte czasy gdy samochody paliły od 10-100l/100km to spalanie było dobre. Czasem wystarczyło podregulować gaźnik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena była adekwatna i jak na tamte czasy wygurowana.Jakość była także dobra tylko jak już wspominałem trzeba było dbać o swoje autko.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gdy sie dbało o żuka dostawało się w zamian niesamowitą wytrzymałoś i trwałość. Szczególną uwagę należy zwrócic na stan blach na tylniej klapie i na progach i nadprożach. Czasem znikały światła.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Generalnie usterek nie miałem jak narazie żadnych. Ponieważ bardzo ale to bardzo wręcz pedantycznie dbam o swojego żuka. Jest on moim oczkiem w głowie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.1 70KM 51kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
FSO Żuk