Mi ten samochód bardzo się podoba mimo:dużego spalania, rdzewienia i usterek,
ale taki urok mają stare AUTA.
Wrażenia
4,0
Silnik
W żuku zawieszenie jest wysokie i żaden krawężnik mu nie straszny, ale nie radzi sobie dobrze na wjechanie na niego dlatego że ma tylko 70 KM. Poza tym wolno się rozpędza i dużo pali. Mi w ogóle to nie przeszkadza, bo w każdym samochodzie
odczuwa się małe drgania silnika.
5,0
Skrzynia biegów
Po latach pracy mi wydaję mi się że po 2100-2300 km skrzynia biegów nieźle się trzyma bo wszystko chodzi jak powinno.
A poza tym niema z nią żadnych problemów.
4,0
Układ jezdny
Wszystko spisuje się na medal tylko czasami są małe problemy z hamulcami.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest całkiem niezła. Przez krótką
maskę można zaparkować prawie na styk.
Z przodu wszystko widać jeżeli chodzi o tył to przez szybę nie za dużo widać, ale są dość spore lusterka.
2,0
Ergonomia
Jak widać to nie jest za bardzo opływowy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie jest trochę zimno ale w lecie można otworzyć trochę połówkę okna i mamy wentylację.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest dość spora.
4,0
Wyciszenie
Nie jest cichy każdy mi to przyzna. Na postoju przy włączonym silniku prawie w ogóle go nie słychać. Przy 40 km/h można normalnie rozmawiać. Przy 60 km/h Trzeba mówić głośniej. A jeżeli byłby na tyle głupi żeby jechać 105 km/h to chyba nie słyszał by własnych myśli.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie pali za mało, a naprawy i przeglądów są bardzo tanie w porównaniu z nowymi samochodami.
5,0
Stosunek jakość/cena
Żuk jest bardzo tani. Dobry egzemplarz waha się od 1000zł do (góra) 3000zł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ŻUK jest dość trwały, no czasami coś się zepsuje, ale naprawa jest tania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nigdy nie miał poważnej usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 70KM 51kW
[l/100km]