Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Warszawa M20

vibe77@interia.pl, 17 lat temu
Silnik 2.1 50KM 37kW
Rok produkcji 1957
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
FSO Warszawa M20 2.1 50KM 37kW 1951-1957 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Komfort zawieszenia oraz wyciszenie Warszawki gwarantują niezapomniane wrazenia z jazdy. Samochód ma minimalny przebieg 21800 km (!) i jest w 100% (nie licząc odnowionego lakieru oraz materiału na fotelach) oryginalny...Jadac tym autem lub zatrzymujac sie gdziekolwiek natychmiast widzisz ze Warszawa wzbudza pozytywne emocje wsrod przechodniow. Jest to bardzo budujace, ze nie tylko ja uwielbiam stare polskie samochody...
Wrażenia
4,0
Silnik
AUTO MA 21800 km PRZEBIEGU ale program mi tego nie przyjal...:) Cichy, wywazony silnik, jak na swoje lata pracuje aksamitnie. Jezeli dobrze sie wszystko wyreguluje to nie ma z nim zadnych problemow.
4,0
Skrzynia biegów
Jezeli przyzwyczaisz sie ze nalezy biegi wlaczac z wyczuciem to lewarek zmienia swoje polozenie jak po masle.
5,0
Układ jezdny
Kto nie przejechal sie jeszcze Warszawa ten nie wie jak idealnie to zawieszenie pasuje do polskich drog. Nawet nawierzchnie z plyt betonowych pokonuje "plywajaco". Nie ma porownania nawet jesli wezmiemy pod uwage obecnie produkowane limuzyny. Gorzej gdy mamy skrecic to wtedy M 20 przypomina nam o swojej masie i wieku.
Komfort
3,0
Widoczność
To najslabsza strona M 20. Lusterka sa mikroskopijne a szybki malutkie. Dobrze, ze przynajmniej widac przod auta.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Bardzo podoba mi sie starter w podlodze. Inni maja stacyjke po lewej stronie kierownicy, miedzy fotelami a my mamy starter w podlodze:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie cieplo a w lecie z wrazen - zimno. Serio nawet przy 28 o/C we wnetrzu da sie wytrzymac.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie musze przypominac ze mamy do dyspozycji dwie kanapy. Dziewczyny to lubia...;)
5,0
Wyciszenie
Dawniej byl taki test ze szklanka wody. Kladziemy pelna szklanke wody na silniku i jezeli sie nie wylewa to mamy dobrze ustawiony gaznik i zaplon a silnik sprawny. Ten test przechodzi poczciwy dolniak na 5+. Jezeli samochod jest wlaczony na postoju to do srodka dobiega jedyni szelest. Ale jak jedziemy to poziom halasu utrzymuje sie na poziomie poloneza - jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Takim autem nie jezdzi sie duzo ale jak sie juz wyjedzie na np. 300 km wycieczke to nalezy sie liczyc ze spalaniem ok 12-13 l/100 km. Ceny czesci rosna i sa coraz trudniejsze do zdobycia ale na szczescie Warszawa jest solidnie zbudowanym autem i przy okazjonalych wyjazdach nic wiekszego sie nie dzieje.
4,0
Stosunek jakość/cena
Po roku poszukiwan odnalazlem swoja Warszawkę. Poprzedni wlascieciel tanio nie sprzedal swojej skory... Ale dla takiej M20 z takim przebiegiem zrobi sie wszystko. Za te pieniadze moglem kupic np. BMW 635 CSI ale ono nie jest polskie i nie ma w sobie tyle uroku co nasza Babcia. Pozdrawiam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jezeli chodzi o drobne naprawy to ograniczja sie one do normalnych czynnosci zawartych w ksiazce obslugi. Na takim aucie, zeby nim jezdzic, trzeba sie troche znac inaczej na przydrozne serwisy stracimy fortune:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak powaznych usterek - odpukac.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.1 50KM 37kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
FSO Warszawa M20