Spytajcie kogo chcecie, kto jechał moim truckiem - banan od ucha do ucha
Wrażenia
5,0
Silnik
Napewno nie jeden mieszkaniec Krakowa widział trucka w stanie rozkładu pokojującego bokiem zjazd z mostu zwierzynieckiego ;) 1,6 z fso + wałek rozrządu z ul. Grzegórzeckiej * splanowana głowica z rozwierconymi kanałami + przefrezowane duże koło pasowe (wyprzedzenie zapłonu) + koło zamochowe o wadze wcześniaka całkowicie wystarczają do sprawienia wielkiej frajdy kierowcy
5,0
Skrzynia biegów
o ile oleju nie zabraknie świetnie znosi zmienianie biegów bez sprzęgła a jak nie zniesie to 50-150 PLN na złomie i można zanawę zacząć od nowa
4,0
Układ jezdny
W połączeniu z niebywale sztywną karoserią daje nisamowitą frajdę z jazdy. Auto zachowuje się całkowicie powtarzalnie w zakrętach (warto kupić dobre gazowe amortyzatory do przodu) a hopy nie robią na nim najmniejszego wrażenia. Hamulce po wsadzeniu tarcz Brembo i pożądnych klocków są na tyle dobre że warto na zimę odpiąć servo ;-)
Komfort
5,0
Widoczność
Świetne truckowe lusterka + wieeeeeeelka szyba jak to w caro - czego więcej chcieć ?
5,0
Ergonomia
Duże drzwi, dużo miejsca na nogi (jak w poloniezie Cupe , regulowana kolumna kierownicy - czego więcej chcieć. Niestety most tylni jaki by nie był musi wyć a to jest drażniące wielce.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przewidziane były dla auta o 2x więkrzej kabinie więć w trucku sprawują się super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest w bród ! Znam odważnych, którzy w dwu osobowej kabinie trucka całkiem skutecznie uprawiali sex ;)
1,0
Wyciszenie
BRAK
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto albo spala benzyne albo zawory - wybór zależy od Ciebie
5,0
Stosunek jakość/cena
Tylko ta całkowicie i wszędzie gnijąca karoseria......będąca powodem rychłego wyzłomowania mojej truczyny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zapieka się po zimie ( i lecie ) zawór nagrzewnicy innych usterek brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na przestrzeni 10 lat auto odmówiło posłuszeństa tylko dwa razy. Raz gdy ruszając ukręciłem wał korbowy ;), drugi raz gdy pod Opocznem trafiłem na asfalt pokonując bokiem zakręt na drodze szutrowej (pęknienta ośka kół satelitarnych). Poza tym bezawaryjna rajdówka.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 87KM 64kW
[l/100km]