Silnik
: Silnik po 200tyś. na gazie zero problemów mierzone cisnienie na cylindrach przy 205tyś przebiegu po 10.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Autko ma ponad 200tys na liczniku na jednym silniku i od nowosci jest zagazowany .Raz była robiona głowica i zmiana na utwardzone gniazda.jak dla mnie auto nie zawodne nigdy mnie nie zawiódł a śmigał po Włoszech podstawa olej bdb. jakości ja mam go zalany od nowości Castrolem i spokuj regularna wymiana przeglądy zawory itp.Widomo Masterem czy Sprinterem to nie jest ale jak na polską myśl techniczną oceniam ok .Nadchodzi czas zmiany z żalem i nostalgią będę sie go pozbywał ale potrzebny jest Max Bus.Polecam autko z Max nadbudówką i nie zmęczony życiem w tedy będzie służyło długo.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam go z starym układem hamulcowym ostatni modle przed lukasem -hamulce takie sobie,drażki,gałki to norma ale w tym akurat mają w 90% udział nasze jak że piękne drogi
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 87KM 64kW
[l/100km]