hmmm, co tu duzo pisac, moj objechal 10 razy kule ziemska i dopiero padl silnik wiec nie mozna za bardzo narzekac choc jest na co - srednio raz w tygodniu trzeba polezec pod takim samochodem ale przynajmniej przy zmianie pasow nie trzeba patrzec do tylu, wystarczy wrzucic kierunek i kazdy ustepuje :) ... 1,5 tony polskiej produkcji wzbudza respekt ... a raczej strach .... o wlasne 4 kolka
Wrażenia
4,0
Silnik
drugi silnik po 440tys, jak na taka mase to i tak niezle ... po drobnych przerobkach oczywiscie :)
4,0
Skrzynia biegów
nie narzekam, 5 biegów 140 na autostradzie, choc dlugie biegi i ciezko rozbujac
3,0
Układ jezdny
duzo pracy, ciezka praca ... w sumie robi sie caly czas i niewiele sie zmienia
Komfort
3,0
Widoczność
zaleznie od pogody :)
4,0
Ergonomia
jest super, zawsze marzylem zeby miec poloneza trucka ... zartowalem
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
adekwatnie do pory roku, w zimie za zimno, latem za goraco
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca, mam wersje DC
2,0
Wyciszenie
jezeli slyszysz wlasne mysli to znaczy ze stoisz na swiatlach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
u mnie super, dobrze ustawiony zaplon, gaznik, swiece bosch 3-elektrodowe 10l LPG/100km po miescie, na trasie niecale 9l
4,0
Stosunek jakość/cena
polciezarowka na gaz prosta w naprawie i czesci po 5 zlotych kosztuje srednio 3000 PLN
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w zaleznosci od czasu spedzanego na poprawianiu tego co nie poszlo konstruktorom
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
likwidujesz drobiazgi na biezaco to nie masz wiekszych klopotow