Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Truck

TruckCargo, 19 lat temu
Silnik 1.5 82KM 60kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 270 tys. km
FSO Polonez Truck 1.5 82KM 60kW 1986-1992 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jest to dobry wyrób polskiej myśli technologicznej - chociaż mogli zrobić solidniejszą budowę nośną tzn ramę a nie budowa profilowa przedniej części samochodu
Wrażenia
5,0
Silnik
Fabryka dała silnik 1.6GLI ale zmiana na 1.5 była konieczna bo silnik skończył swój żywot, za dużo palił. Wyposażony w kolektor wydechowy GSI - nowe tłumiki aluminiowe bez katalizatora - sportowy filtr powietrza - więc nie narzekam :) Jedzie i jedzie i jedzie i jedzie :)
5,0
Skrzynia biegów
Trzeba pilnować poziom oleju i lepiej dobry olej lać to będzie działać.
5,0
Układ jezdny
14´ koła w Polonezie są dobre, brak wspomagania niekiedy się daje we znaki - były plany założenia, ale narazie bez wspomagania też dobrze się jeździ :) Hamulce się dobrze sprawują pod warunkiem ich dobrej konserwacji
Komfort
5,0
Widoczność
Truck ma zawzyczaj budę lub pakę więc nie ma czego oczekiwać poza widokiem na boki, do przodu i 2 lusterka - mi wystarcza :)
5,0
Ergonomia
Dostęp do osprzętu podczas jazdy zawsze jest więc jest tutaj PLUS :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewnica z zaworem na w komorze silnika to "+" bo lubi przeciekać zawór i nie zalewa wtedy kabiny, grzanie na chwile obecną jest nawet do 30 stopni w zimę dzięki wygłuszeniu. A i latem się nie grzeje :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na brak miejsca nie narzekam - może parę cm nad głową by się przydało, ale jest OK
5,0
Wyciszenie
Pewnego razu wyciszenie w komorze silnika się wypaliło ale dnia pewnego fabryczne wygłuszenie poszło na śmieci i zastąpiło je wygłuszenie ISOVER AkuMata i nastała "cisza" :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na swój gabaryt pali dobrze biorąc pod uwagę LPG - ważna jest dobra regulacja instalacji oraz czystość filtrów powietrza i gazu - a naprawy :) wszystko można zrobić samemu :) i to jest PLUS no możeprawie wszystko 95% rzeczy :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Tylko Truck jest autem przy którym można zdziałać cuda dając minimalny nakład finansowy :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hmm - nie wiem o co tu chodzi :) więc PLUS z minusem :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak coś się zepsuje to w większości przypadków jest auto do ruszenia po chwili namysłu i komplecie narzędzi pod ręką. No chyba że jakaś część odmówi współpracy - ale tak może stać się przy każdym aucie jak się nie zagląda do niego regularnie i nie kontroluje co się dzieje

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.5 82KM 60kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Truck