Najlepszy, najwygodniejszy, najladniejszy i najpojemniejszy samochod produkcji polskiej, w stosunku do reszty swiata jednak troszke zostaje w tylu
Wrażenia
4,0
Silnik
typowy Polonez...przy niskich predkosciach jest cichy, powyzej 120 km/h halasuje jak traktor, troszke malo elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
ogolnie OK, tylko czasem wsteczny i 1 zle wchodzi, troszke dziwnie polozona - ciezko sie bylo przezwyczaic
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
we wszystkie strony OK
5,0
Ergonomia
deska wygodna, wszystko widac jak na dloni, tylko ktos nie przemyslal umieszczenia popielniczki :( za malo schowkow
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie wspaniale, w zimie po 15 minutach robi sie cieplej, latem tez niezle
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pod tym wzgledem geniusz, dach wysoko tak ze moze jechac 5 osob wzrostu 190 cm
3,0
Wyciszenie
wał "wyje", silnik przy wyzszych obrotach tez...ale po przesiadce z Trabanta dwusuwa nie narzekalbym
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie oplacalny, na benzynie gorzej..w miescie pali jak smok, na trasie przy predkosciach 90 km/h wychodzi niewiele drozej niz samochody z wyzszej polki
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taka cene (pieciolatek kosztowal 8000 zl) nic innego sie nie kupi o takich zaletach i uroku
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasem cos odpadnie, czasem sie urwie, predkosciomierz przeklamuje, poza tym nie narzekam
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kupilem z niemalym przebiegiem, przejechalem 8000 km i wszystko gra
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 84KM 62kW
[l/100km]