Kombi to najlepszy z Polonezów. Szkoda, że tak późno.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na silniki w Polonezach 1,6MSI jest najlepszy
4,0
Skrzynia biegów
Jak w Polonezach.
4,0
Układ jezdny
Jak w Polonezach.
Komfort
5,0
Widoczność
W "zachodnich" autach grube słupki skutecznie ograniczają widoczność. W Polonezie widać wszystko co trzeba. Jak w każdym kombi tylna szyba szybko się brudzi
4,0
Ergonomia
Często potrzebny włacznik tylnych wycieraczek jest w niewygodnym miejscu - trudno go przełączyć bez zmiany pozycji na fotelu. Reszta bez zarzutu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z nagrzewaniem nie ma problemu. W lato też nagrzewa - nie da się całkowicie pozbawić podgrzewania powietrza. Klimatyzację stanowi otwarte okno - warto coś wsadzić w ucho, by nie przeziębić.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Polonezy zawsze miały dużo miejsca. Ten jest wyższy i wreszcie 2 metrowy człek nie szura glacą po suficie. Z tyłu baby mogą mieć kapelusze na łbach.
3,0
Wyciszenie
Poniżej 120 km/h znośne. Powyżej 150km/h hałas ulicy, szczególnie przy otwartym oknie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kombi zuzywa najmniej paliwa z Polonezów. Podstawowe naprawy w każdej "wiosce" za małe pieniadze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze to wyjątkowo udane auto rodzinno - towarowe. Wół roboczy dla Polaka. Przystosowane do taniego jeżdzenia po polskich dziurawych drogach. Może brzydkie, ale tanie i chyba nie kradną.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jakieś duperele się psuły, ale nie utkwiły w pamięci.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 84KM 62kW
[l/100km]