Serwisowany zawsze co 10000km (na Towarowej 33 w W-wie) - dołożyłem na dzie dzisiejszy do niego około 3200zł. Teraz będzie troszkę więcej, zaczyna mi popiskiwać tylni most... Całe szczęście, że części są tanie! Ale nie wszystko jest tak dobrze - nie są produkowane nowe Poldusie. Gdyby były, natychmiast bym kupił takiego samego - to samochód do jazdy a nie droga zabawka do pucowania i oglądania!
Wrażenia
5,0
Silnik
To jest Van. Silny, ruszanie z ładunkiem OK; elastyczny, szczególnie na gazie. Ogólnie bezawaryjny, świetny!
5,0
Skrzynia biegów
Świetna, jakby dobrana specjalnie dla mnie - kiedyś jeździłem ´amerykańcami´.
5,0
Układ jezdny
Pierwsza naprawa (przeguby) 146000km - a jeżdzę równiez i po polnych drogach (szybko). Komfort - wystarczający!
Komfort
5,0
Widoczność
Szkoda, że skasowano przerywaną pracę tylniej wycieraczki - tylna szyba potwornie się brudzi.
4,0
Ergonomia
Trochę brakuje schowków, itp. ale można wytrzymać i sobie z tym poradzić. Cała reszta OK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pewnie można by było lepiej... ja jednak twierdzę, że jest dobże.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca, nawet na wysokości głowy jest luźno (w nowszych konstrukcjach już nie...)
3,0
Wyciszenie
Mogłoby by troszkę lepsze - szczególnie podczas jazdy z otwartymi szybami.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bęzyna - 13/9.5, gaz - 15/10; około 350zł bez materiałów eksploatacyjnych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Absolutnie najlepszy. Który z potwornie drogich "zachodniaków" tyle wytrzyma???
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co 10tyś km stuki mocowania stabilizatora tylnego - można wymienić. Ciężko otwirające się dzwi, szyby.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 42000km ´padła´ uszczelka pod głowicą - po wymianie do dziś OK!