Jak ktoś szuka środka transportu o którego nie trzeba dbać i można katować to poldek nie jest takim samochodem , Natomiast dla kogoś kto kocha samochody i obchodzi się z nimi właściwe poldek odwdzięczy się niezawodnością - to auto uczy szanować samochód
Wrażenia
2,0
Silnik
Kultura pracy nie najgorsza ale elastyczność kiepska
4,0
Skrzynia biegów
Wygodny łukośny lewarek , lekko wchodzą biegi
4,0
Układ jezdny
Miękkie zawieszenie jest dobre na polskie dziury
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma się do czego przyczepić , bardzo dobra widoczność we wszystkie strony
4,0
Ergonomia
Ergonomia wnętrza ok , jedynie włączniki nie podświetlane aż do modelu roku 94
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak obiegu wewnętrznego , kepski wentylator ,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dosyć dużo miejsca ,regulacja połozenia kierownicy w 1 płaszczyżnie , troszke nisko z tyłu
3,0
Wyciszenie
Dosyć głośny przy wyższych obrotach , przy jeździe ekonomicznej i nie przekraczaniu 100km jest całkiem przyjemnie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Troche zbyt wysokie spalanie , założenie gazu robi z poldka nie tyle oszczędne auto co NORMALNE. Części są bardzo tanie a naprawić potrafi go każdy mechanik pijaczyna za flaszke wina owocowego.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ceny poldków spadły na łeb i można za grosze kupić całkiem przyzwoite DUŻE autko
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli zadbany to sie nie psuje nic niespodziewanie , oczywiście co jakiś czas coś musi walnac ale ogólnie to częściej holowałem niż byłem holowany
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważną usterką może być rdza jeśli nie zadba się za wczasu ( trzeba konserwować przynajmniej co 2 lata )
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 AB 82KM 60kW
[l/100km]