Jak widzę kumpla który ćwiczy odpalanie 10 letniego Diesla NISSANA i którego przez 4 miesiące rozciągałem. A ja odpalałem w -25 stopniowe mrozy za 2 razem z gazu (bak od bęzyny miałem dziurawy) odpalam to jest SUPER
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeżeli wszystko dopnie się na prawie ostatni guzik jest naprawdę ok. Oczywiście jeżeli nie oczekujemy żę z 1,5 litra będzie rwał jak 2,0 DOHC. Nie raz brałem Cieniasa ,malucha czy nawet nowego Poldka na światłach do 60 km/h. Ale silnik musi być zadbany i dodatkowo delikatnie go podkręciłem i ztuningowałem specjalnie do gazu.
5,0
Skrzynia biegów
Jak go kupiłem to miałem problemy z 1 ale tylko jeżeli nie zatzymałem się do końca (problemy z synchronizacją jedynki ale teraz jest ok) reszta jest idealna I TO CUDOWNE UŁOŻENIE POD KĄTEM chyba tylko poldek tak ma
3,0
Układ jezdny
Jednym słowem kanapa na krowie, ale jak się umie jeździć z napędem na tył to można robić cuda (czy ostre branie zakrętów, czy zakopanie się w błocie)
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę przeszkadzał mi lewy słupek na przedniej szybie, ale to dlatego ,że mam długie nogi i jeżdżę z fotelem odsuniętym max do tyłu (przyzwyczaiłem się)
5,0
Ergonomia
FUULLLLL Wypasssssss
No chyba że zmienić siedzenia (ale trzeba lubić stare samochody bo nie porównuje sie do Forda Scorpio czy jakiegoś Volvo)
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ujjjj nagrzewnica słabo działa ale to wina zakamienionego i zapowietrzonego układu chłodzenia, latem wszystko na słońcu się nagrzewa do czerwoności.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wielkie to TO ale i miejsca nie brakuje nawet na 2 metry wzrostu czy na 150 kilo wagi (ja tyle nie waże :)
2,0
Wyciszenie
Gdyby nie dodatkowe wyciszenie to było by kiepsko, nie mówiąc już o słuchaniu muzyki.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj trzeba pamiętać o kulturze jazdy i o sprawności wszystkich układów (smarowanie chłodzenie HAMULCE...) Najlepiej jest na długiej trasie tam spalił mi poniżej 7 litrów gazu. Ale w mieście jest słabo średnio 12 -14 litrów gazu a zimą pewnego razu wyszło mi 25 litrów (ale chamólce mi tak ocierały że aż się przednie koła blokowały na mniejszym śniegu i zimówkach)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli masz jakiekolwiek wymagania za 500 do 1500 zł to dobrze bo ten samochód jeździ i jest bezpieczny w końcu to 1280 kilo blachy metalu odobinę plastiku i szkła :!)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiecznie hamulce (raz na rok trzeba oczyścić) bo inaczej kapota, jak na 15 letnie auto jest znośnie i tanio
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżeli potrafisz zmienić uszczelkę pod głowicą wylegulujesz zawory gaźnik gaz i zmienisz tarczę sprzęgła to poważne usterki będą kosztować Cie 34,70 zł a jak już coś się sypnie no to wyłożysz 50 na tłumik czy pójdziesz na szrot i kupisz wszystko za 1 do 20 butelek piwa (za 20 hajnekenów dają silnik)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 AB 82KM 60kW
[l/100km]