Silnik ze sierry zamontowany tam fabrycznie, żadka wersja produkowana była głównie dla niższych urzędników państwowych i policji...
Silnik elastyczny i niezawodny.
5,0
Skrzynia biegów
Też ze sierry pionowy lewarek w podłodze a nie w tunelu środkowym. Dobrze zestopniowana połączona z innym niż standardowym mostem pozwala rozpedzać go do 100km/h około 10s....
Rozczarowuje większość na światłach :D i na prostej zamyka budzik....
5,0
Układ jezdny
Tylne zawieszenie usztywnione podobnie jak przednie (też fabrycznie wszystko).
Nieruszane od nowości i nic nie wskazuje że coś się zmieni w najbliższym czasie....
Komfort
5,0
Widoczność
Zdecydowanie dobra :-)
3,0
Ergonomia
Ma swoje lata.....
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik forda nie zakamienia sie tak szybko jak standardowy przez co ogrzewanie jest sprawniejsze...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auto jak by nie patrzeć....
5,0
Wyciszenie
Silnik cichszy (w końcu fordowski) wygłuszenie i materiały użyte też lepsze...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali przy spokojnej jeżdzie relatywnie mało jak na mase i osiągi...
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cene nic sie nie dostanie wmiare sprawnego i jeżdzącego....
Jak ktoś ma jakieś pytana to moje
GG: 5545128
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podzespoły użte do produkcji wyższej jakości były chyba... most bezszelestny w przeciwieństwie do wiekszoci innych...
Wydech trzeba dorabiać na zamówienie bo ogginalne łaczenie koletora FORDA z wydechem poloneza jest nie do dostania obecnie...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik przeżyje własciwie eksploatowany długo nadwozie :-)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 105KM 77kW
[l/100km]