na benzynie jest niesamowicie (to nie polonez) na gazie nieco gożej ale da się to sensownie wyregulować
3,0
Skrzynia biegów
zimna skrzynia jest do bani nie da sie wrzucić ll biegu czasami na postoju nie można wrzucić wstecznego ale pomaga powolne puszczanie sprzęgła i wchodzi
3,0
Układ jezdny
za mięki choć nie narzekam na komfort ale nie lubi ciasnych zakrętów
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra nie ma problemów z lusterkami
4,0
Ergonomia
bez zarzutów choc włącznik tylnych przeciwmgielnych powinien być gdzie indziej
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
do bani za głośno pracuje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dobre jest dużo miejsca kierowca znajdzie dla siebie odpowiedniapozycję na tylnych siedzeniach może jechać 3 dorosłe niezbyt wysokie osoby
2,0
Wyciszenie
z tym mam największy problem zwłaszcza tylny most wsadziłem już od plusa i zaczął wyc jak poprzedni może od trucka nie bedzi tak wył w normalnej wersji a silnika przwie wcale nie słychać(to przez most hihi)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na benzynie średnio 8l/100km na gazie 10 to przy jego osiagach i wadze dobre wyniki
4,0
Stosunek jakość/cena
uwazam że za ta cenę ten samochód z tym silnikiem to dobre rozwiązanie na tanie przemieszczanie się
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jesli ktoslubi grzebac przy samochodach to mu to nie przeszkadza wszystko naprawi samemu i małym kosztem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z racji takiego silnika (rover 1.4 16v) jego naprawy są kosztowne ale reszta częsści jest dostepna wszedzie i za małą kasę
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 87KM 64kW
[l/100km]