za czasów młodości 2-gi bieg ok 90 km/h, 3-ci ok. 130 km/h; dosyć głośny powyżej 3000 obr./min; przy obrotach powyżej 3200 obr./min dość żwawy (gdyby miał mniejszą masę)
4,0
Skrzynia biegów
jak na czasy produkcji ok
4,0
Układ jezdny
mimo braku wspomagania dobrze wykonuje się manewry; wystarczy odpowiednie ciśnienie w oponach
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutu z każdej strony
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy włączonym nawiewie dostaje się ciepłe powietrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca z przodu jak i z tyłu
2,0
Wyciszenie
robi się głośno na 5-tym biegu powyżej 90 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
+ tanie naprawy
+ mała awaryjność
- duże spalanie w mieście (10 l/100 km)
- duża masa jak do silnika 1.6
- jeśli nie dbasz - spora szansa na korozję
4,0
Stosunek jakość/cena
tania naprawa / spore koszty przy jeździe na benzynie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak poważnych awarii; olej, filtry, wymieniane regularnie; wszystkie naprawy dokonywane na bieżąco
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 12 latach padł moduł; wymiana ok. 300 zł
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 87KM 64kW
[l/100km]