Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro

robert_szczepanski@wp.pl, 17 lat temu
Silnik 1.6 76KM 56kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 162 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
FSO Polonez Caro 1.6 76KM 56kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
3,54
13% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : wnętrze: dla pasażerów naprawdę dużo miejsca.
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Po zamontowaniu gazu w 2002 roku w miejscowości Kórnik nieopodal trasy szybkiego ruchu, zrobiły się problemy. Zaczął palić 22 litry na trasie (wyjechaliśmy właśnie nad morze). Po powrocie pojechałem do innego serwisu Car-gaz Poznań okazało się, że są błędy w montażu, ale w Kórniku nie chciano uznać reklamacji. Częsta wymiana świec, duże ubytki oleju ok. 5-7 litrów rocznie
3,0
Skrzynia biegów
problem z włączeniem pierwszego biegu na postoju
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
dobra. Z tyłu ma wycieraczkę
4,0
Ergonomia
zamontowane mAM SIEDZENIA GROKLINY z pompką dlatego siedzi się lepiej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przesiadłem się z Fiata 1500 i w polonezie widzę korzystną zmianę dogrzewa, dmuchawa chodzi ciszej, większy zakres regulacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dyży samochów. Po zamontowaniu butli w miejsce koła zapasowego w bagażniku zrobiło się mało miejsca.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
cieknąca chłodnica, częsta wymiana tłumików. Ale po którymś razie wymieniłem cały układ wydechowy łącznie z katalizatorem i teraz mam spokój

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Caro