Dobry wózek za nieduże pieniądze - szkoda jednak że już ich nie produkują choć w małych seriach, napewno znaleźli by się na niego nabywcy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik na jednopunktowym MULTEC´U sprawuje się znakomicie choć podobno GSI są bardziej elastyczne. Nie bierze oleju, nie zagazowany a mimo tonie "opala" mie z paliwa
3,0
Skrzynia biegów
U mnie dość ciężko wchodzi dwójka i wsteczny, ale podobno te typy tak mają. No i głośny tylny most :-(
Poza tym bez zarzutu !!
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny na Polskie drogi jest więcej niż dobry - jest doskonały. Miękko zawieszony, dobrze wybiera nierówności troszkę się buja ale to zasługa sztywnej tylnej osi w ktrej nie wiele ma się co zepsuć. Ale w trasie komfort naprawdę zadowalający. Zawieszenie prawie bez awaryjne po 85 tyś wymieniłem dopiero sworznie zwrotnic i końcówki drążków :-)
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra !!!!
3,0
Ergonomia
Na pierwszą chwilę przełączniki robiły wrażenie rozmieszczonych przypadkowo, ale po krókim czasie już wiadomo gdzie i co.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Znakomite ogrzewanie, przednia szyba w zimie - moment i czysta. Choć latem - ciepło :-)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla czterech osób rewelacja.
3,0
Wyciszenie
No tu trochę słabo powyżej stówki trzeba podnosić głos
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tu różnie na benzynce to w zależności od ciężaru nogi ;-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie BOMBA choć inni mówią inaczej. No ale inni traktują ten samochód gorzej niż wóz draniniasty i myślą że jak to polonez to można gumą do żucia kleić.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu musę przyznać że jest OK 87 tyś i jak wyżej wymiana końcówek, sworzni i paru drobiazgów co na naszych drogach to wynik rewelacyjny. W kabinie - jak się uważa to nic nie odpada :-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze mnie w trasie nie zawiódł a potrafię w jedeną dobę zrobić 800 km z pięcioma osobami (kursy, szkolenia itp.)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 76KM 56kW
[l/100km]