Silnik w Poldku jak to w Poldku dość hałasuje, ale gdy jest dobrze ustawiony to nie przeszkadza
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi dobrze, biegi wchądzą lekko i tak jak należy, nie było z nią żadnych problemów.
3,0
Układ jezdny
Moim zdaniem prowadzi się dość lekko, nie mówi oczywiście o manewrach na parkingu, bo od tego mogą zacząć ręce boleć. Autko jest trochę za mięknie, ale nieźle znosi nasze polskie drogi w końcu na nie było robione.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać, jedne co może przeszkadzać to długa maska.
2,0
Ergonomia
Schowek mały, bagażnik płytki, kieszenie w drzwiach marne, ale to nie przeszkadza w dobrym użytkowaniu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze, grzanie działa jak należy.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca na nogi i głowę z tyłu.
2,0
Wyciszenie
Da się rozmawiać w czasie jazdy i nie trzeba krzyczeć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najdroższa naprawa wynosiła 500 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Tak tanio jak kosztuje Polonez nic lepszego się nie trafi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIgdy jeszcze nie zawiódł, a nawet jak coś się działao to dowoził do domu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wiem czy mam idealnego Poldka ale nie narzekam ani na psucie się ani na nic, jedyna większa naprawa wynikała z "inteligencji" mechaników którzy skrzywili popychacz i przyczyniło się to do szybkiego zużycia wałka rozrządu.
Druga rzecz to zepsucie się modułu zapłonu (dogie chociaż proste do wymiany)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 76KM 56kW
[l/100km]