Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro

NPol41, 2 lata temu
Silnik 1.6 76KM 56kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 146 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
FSO Polonez Caro 1.6 76KM 56kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
3,29
20% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
4,0
Całokształt
Śmiechy śmiechami ale Polonez to moim zdaniem najlepsze auto jakie dane mi było prowadzić. Tył napęd mimo małej mocy daje mase frajdy, usterki choć częste to pierdoły: zacinająca się szyba, szalejące obroty)
Wrażenia
3,0
Silnik
DAJ LADACZNICY MIODU
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, umieszczenie lewarka pod kątem bardzo wygodne
2,0
Układ jezdny
Luzy na kierownicy i ogromne koło sterowe za co minus Bardzo dobrze komunikuje kierowcy położenie kół
2,0
Karoseria
Lakier gruby (nie to co w nowych autach). Blachy niestety tragicznej jakości
Komfort
5,0
Widoczność
Cieniutkie słupki boczne sprawiają że czujesz się jak w szklarni
4,0
Ergonomia
Pozycja "na małpiszona" cz "typowego Włocha" niemniej wszystkie przyciski umieszczone ergonomicznie
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zanim w zime odparują szyby można spokojnie zjeść śniadanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na te wymiary nadwozia mogłoby być lepiej ale bezproblemowo siadam "sam za sobą" a mam 198cm wzrostu
1,0
Wyciszenie
Po 500km ciągłej jazdy jeszcze pół godziny po opuszczenia auta słyszałem wycie mostu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części taniutkie a wymianę ogarnie naprawdę każdy z minimum chęci
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem za 2200zł 2,5 roku temu. Za te pieniądze nic lepszego nie można sobie wyobrazić
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez okres ciągłej eksploatacji padło: -czujnik położenia wału (70zł) -silniczek krokowy i czujnik położenia przepustnicy - nie wiem po co to potrzebne skoro auto bez tego chodzi tak samo xD. Koszt po 20zł -pęknięte 2 klamki - można kupić za 5 zł badziewie które padnie po miesiącu albo założyć używany -z 4 razy wypadła mi szyba z prowadnicy (koszt piwko wypite przy robocie) -pęknięte mocowanie alternatora dolne - z własnej głupoty. Udało mi się kupić z demontażu za 40zł (pozdrawiam Marcina spod Ciechanowa) -siłowniki klapy bagażnika średnio trzymały ( koszt z 20zł sztuka)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
-Przegrzewał się (wymiana płynu chłodniczego), -Ładowanie było mu niekiedy obce (wsadzenie 330W wzmacniacza nie było dobrym pomysłem) -Rozrusznik lubi się zaciąć (młot Thora atrybutem każdego Poloneziarza)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Caro