Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro

malusz1 , 16 lat temu
Silnik 1.6 76KM 56kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 165 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
FSO Polonez Caro 1.6 76KM 56kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Niezawodność.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : pięta Ahillesowa poldków, poprzedni właścieciel porządnie go zakonserwował i to go w miare chroni, a poza tym trzeba dmuchać na zimne jak coś gdzięś to od razu czyścić i malować.
Układ hamulcowy : w miare często przedmuchiwać zaciski kompresorem z pyłu po klockach.
Zawieszenie : jak wspominałem wcześniej nie oszczędzać na częściach takich jak gałki itp. i nie kupować zamienników
4,0
Całokształt
Ja jestem zadowolony ,nie chce i nie mam zamiaru się z tym autem rozstawać. Prosty i tani w naprawach.
Wrażenia
3,0
Silnik
Właśnie jestem w trakcie kapitalki silnika (w pełnym tego słowa znaczenia - koszt samych części silnika troche ponad 500 zł) bo po przekroczeniu magicznych 160000km zaczął drastycznie słabnąć i tracić ciśnienie oleju.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajnie ,praktycznie ułożony lewarek. Tylko w zimie na mrozie przy zimnej skrzyni ciężko wchodzą.
3,0
Układ jezdny
Przód bez zarzutów tylko podczas remontu układu kierowniczego wystrzegać się rzemiosła (mam na myśli części - tandeta, sam się naciołem i po roku znów gałki do wymiany) tylko fabryczne (Krosno). A tył: co tu dużo pisać resory + stan naszych dróg = koszmar. Dwa razy mi główne pióro pęło.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność wzorowa. Duże lusterka bez tendencji przekłamań odległości itp.
4,0
Ergonomia
Dużo klawiszy, ale przynajmniej fajnie podświetlonych i przy czym łatwych podczas nocnej jazdy do zlokalizowania. Wzorowa deska rozdzielcza: bardzo czytelna, ładnie i stylowo podświetlona z możliwością regulacji siły podświetlenia.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przeciętnie to troche za dużo, ale zle też nie jest. Jak się zatka w zimie wloty to nawed grzeje, ale w lecie zamiast zimnego powietrza wlatuje bardziej niż ciepłe (ale to chyba taki urok poldków)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W 4 osoby rewelacja. W tamtym roku i w tym byłem nad Możem (4 osoby) z B-B do Jastrzebiej-G. Prawie 10 godz. jazdy z paroma postojami i 30 min.dzemką, i nikt nie narzekał że mało miejsca ,albo niewygodnie. W najbliższe lato też się wybieramy.
4,0
Wyciszenie
nawed bardzo dobrze, do czsu aż most nie zacznie wyć, w moim na szczęście jeszcze jest OK
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naszczęście gaz jest (jak na razie) tani. Na jazde tylko na paliwie to tylko chyba się tylko desperaci decydują.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak się pamięta o częstej wymianie zielonego kabelku do aparatu zapłonowego to można jezdzić i jeżdzić. W ciągu 4 lat jak go mam to tylko 2 razy mnie zawiół (właśnie przez ten kabelek)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęśie unikam poważnych usterek ,raz tylko aparat zapłonowy się zatarł.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro 1.6 76KM 56kW
Średni koszt przejechania 100 km
20,00 zł
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Caro