Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro

darek, 17 lat temu
Silnik 1.5 75KM 55kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 31 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
FSO Polonez Caro 1.5 75KM 55kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
3,38
17% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Samochód zaskakuje mnie za każdym razem kiedy gonie jakieś zachodnie fury z prędkościami dochodzącymi do maksymalnej tego modelu . Włascicieli tych fur tez zaskakuje.
4,0
Całokształt
O tym polonezie juz raz pisałem miał wtedy 280 tyś opisywałgo go mój brat.Dziś ma 312 i nic sie nie zmieniło , jeśli tylko o niego dbasz to pojeżdzisz bardzo bardzo długo . Ja zamieżam jeszcze długo cieszyć sie tym polskim wynalazkiem który z każdym tysiącem zadziwia mnie i wszystkich znających jego historię coraz bardziej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Warczy ,wyje, ale wciąż pracuje i to jak!!150 km/h na gazie idzie a na paliwie to i ponad 160 raz osiągnołem ,niejeden kierowca kręci głowa i pozdrawia wyprzedzajac mnie przy tch prędkosciach. silnk nie był remontowany!przyśpieszenie w granicach20 s do 100km/h , nie oszczedzam dziadka;)
4,0
Skrzynia biegów
Poza zużyciem synchronizatora 1 to wszystko gra no i strasznie szumi Lożysko ale swoje już wyjeżdziło ogulnie chodzi lepiej niż na np. 5 w mercedesie190 którym miałem przyjemność jeżdzić. bardzo wygodne umiejscowienie dzwigni.
3,0
Układ jezdny
Po wymianie zawieszenia z tyłu ,amortyzatorów z przodu i kół na14 185/60 można dotrzymać kroku nowszym konstrukcjom mnie sprawia dużo frajdy.Jadąc tym samochodem trzeba myśleć co sie robi, jak się zapomnisz to może zrobić kuku , mnie zrobił kilka razy ale dzięki niemu nauczyłem sie lepiej panować nad innymi samochodami.
Komfort
4,0
Widoczność
bezproblemowe manewry na parkingu bliskie otarciu lakieru choć mnie to sięjeszcze nie zdażyło.
1,0
Ergonomia
Słabiutko ale ten typ tak ma.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szkoda gadać . Ja zimą ratowałem się zasłaniając wlot powietrza tekturą ale co to za zima była .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na wiek konstrukcji to jest dobrze lepiej niż w niejednym kompakcie z kat 90-tych .
2,0
Wyciszenie
Ostatnio zrobiło sie dość głośno z powodu wyjącego mostu ale to moja wina bo wracałem z opola na złamanym resorze z dość dużymi prędkościami ale nic sie nie zrobi to tylko polonez.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest to bardzo ekonomiczny samochód , spala niedużo gazu kupisz go za pare zł a cześci jeszcze taniej no i na złomie jest tego mnóstwo.
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze, z takimi kosztami utrzymania i cenami części nie znajdzisz nic wygodniejszego i szybszego.Idealny samochód dla "biednego studenta´´.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ostatnio notorycznie łamały sie resory ale zrobiłem mały remont tylnego zawieszenia i jest ok . bycmoze miałem pecha trafiając na zuzyte resory które kupiłem na złomie ale w ta część sie nie wejdzie.Poza tym ściągające hamulce i luzy w układzie kierowniczym (patrz przebieg)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważnych usterek brak . jedyną która zdażyła się odkąd nim jeżdzę(w lutym ubiegłego roku zrobiłem prawo jazdy)to awaria rozdzielacza zapłonu ,jedyny incydent który unieruchomił poldka w trasie .

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.5 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Caro