Po walkach mechanika z gaźnikiem da się jeździć - na 5tce ciągnie od 70km/h
4,0
Skrzynia biegów
Zadziwiająco lekko i bez oporów. Co ciekawe most nie wyje
3,0
Układ jezdny
Jak to w poldku
Komfort
3,0
Widoczność
W czasie deszczu ciężko walczyć z parowaniem szyb. Lusterka OK.
2,0
Ergonomia
Przez ostatnie dwa lata na tyle wysiedziałem fotel że pasuje jak ulał. Przełączniki rozmieszczone "mało logicznie" - np. regulacja prędkości wycieraczek
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę przy przystawionej chłodnicy spoko, w lato chłodzenie tylko za pomocą otwartych szyb.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, z tyłu już nie za fajnie
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie niezbyt optymistyczne - za to ceny części powalają na kolana - klocki komplet na jedną oś 22PLN, pasek rozrządu 14PLN i wiele innych po "marketowych" cenach.
3,0
Stosunek jakość/cena
Można kupić za kilkaset złotych, części są po kilkanaście zł. Jeśli wrzuci się gaz to czemu nie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od czasu do czasu coś się psuje - ale w sumie duperele - jeszcze nigdy nie stałem w trasie. Większość awarii można usunąć samemu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz uszkodzenia półosi przez zaniedbanie wymiany łożyska nic się nie zjeb... - przypominam, że poldek ma 320000 km najechane
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 75KM 55kW
[l/100km]