Jak na swoje lata auto sprawuje się bardzo dobrze. Nie mam zamiaru go wogóle sprzedawać no chyba że się rozleci. Dwa lata temu robiłem blacharkę od listew w dół. Reszta blach oryginał, nawet podszybia są idealne.
Mimo swojego przebiegu zawieszenie (po za czekającą mnie wymianą wspornika układu kierowniczego) jest w idealnym stanie, żadnych trzasków ani stuków.
Wrażenia
4,0
Silnik
Może być. Trochę za głośny ale bezproblemowy.
3,0
Skrzynia biegów
Głośna na trzecim biegu (łożysko),
po za tym bezawaryjna jak na moją jazdę.
4,0
Układ jezdny
Zbyt miękki, bardzo kładzie się na zakrętach, ale za to dość komfortowy (dużo wygodniej niż w wersjach Plus).
Amortyzatory jeszcze oryginalne tak samo jak i cała reszta zawieszenia.
W niegługim czasie czeka mnie wymiana wspornika układu kierowniczego (koszt ok 40 zł - oczywiście z własną robocizną).
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie jest ok. Trochę słabo wyczuć tył auta.
4,0
Ergonomia
W porządku.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie mogłoby być ciut lepsze. Dość wydajne przy temp. otoczenia do -2 st C. W ulewne deszcze trochę parują szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca tu dostatek, nie tak jak w jakimś Cinquocento czy Seicento.
3,0
Wyciszenie
Trochę za głośno. Powyżej 120 chałaś nie do wytrzymania.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dzięki instalacji LPG da się wytrzymać.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie nie kupicie lepszego samochodu z takim wyposażeniem.
Inne firmy każą sobie płacić nawet za halogeny czy obrotomierz. Dodam, że mój Poldek posiada także olektryczne szyby i centralny zamek.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana klocków hamulcowych co 25 tyś. km, zaślepki w kadłubie silnika,
dość częste zapiekanie się przednich zacisków (średnio co 1,5 roku)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek. Ani razu nie musiałem go cholować. Najpoważniejszą naprawą była wymiana uszczelki pod głowicą po przebiegu 90 tyś. km z powodu przegrzania.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 75KM 55kW
[l/100km]