Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro

Prawda o poldku:), 18 lat temu
Silnik 1.4 103KM 76kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 150 tys. km
FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
3,69
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
jest OK! może przynieśc dużo frajdy i zaskoczyć nie jednego kierowce:) - oczywiście pozytwnie; mój nie ma wogóle rdzy! i jeździ mi sie nim świetnie,
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na taką pojemność i gaz, to nie jest naj gorzej, da sie tym jeździć, chociaż na piątce, ciężko jest wyprzedzać, trzeba redukować i wtedy idzie jak burza:), to wina nie dopracowanego układu przeniesienia napędu (kiepska jakość obrabiarek do produkcji zębatek), mógłby mieć więcej mocy na niższych obrotach
5,0
Skrzynia biegów
jak dla mnie, chodzi bez zarzutu, no może czsami pierwszy bieg cęzko wchodzi, pozostałe biegi wchodzą bardzo dobrze, choć cięzko (według mnie jest idealnie), jak potrzeba można szybko zminiać biegi, wręcz błyskawicznie
3,0
Układ jezdny
....., to jest kiepsak strona poldka:), można nim jeździć na wprost, ale do pokonywania szybko zakrętów sie zabardzo nie nadaje, za bardzo sie przechyla, ale jest przynajmiej dosyć wygodne, nie jest zbyt twałe ale to wina dróg, szumiący tylny most:),
Komfort
5,0
Widoczność
bez uwag
4,0
Ergonomia
można sie przyzwyczaić, czytelne zegary
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
no zimą (przy dużych mrozach) w trasie nie jest za ciepło (trzeba przysłonić wlot) i jest możliwie, wentylacja działa ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca
3,0
Wyciszenie
do 100 jest dość cicho, gdy sie ciśnie słychać wyraźnie silnik, a przy 150, no to jest już dość głośno, aczkolwek da sie wytrzymać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie przy 120-130km/h pali około 10-11l LPG, ale można zejśc do 8l jadąc spokojnie nie przekracając 100, w mieści też około 10, ale jeźdżąc ostro może i spalić 13-14 (ale to już naprawde trzeba go katować:)
4,0
Stosunek jakość/cena
niska cena częsci lecz tylko za silnki płaci sie jak w zagranicznych samochodach, za tą kase może sie opłaci go kupować, ale trzeba pamiętać że to polonez wyprodukowany w FSO, gdyby nie ten silnik była by lipa, chociaż niektórzy i tak twierdzą mimo wszystko
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak to polonez, jak sie dba to działa, czasami coś sie popsuło
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pękł pierścień w wyniku pregrzania; przez jeżdżenie na wysokich obrotach, na gazie przepalił sie zawór, ale gdzyby jeździć nim w miare rozsądku to można i przejechać 300000km (znam tkiego typa i jeździ na gazie od począdku, ale on nie przekraca 4tys obrotów silnika i nadal jeździ bez problemów), jak sie dba i robi regularne przeglądy i wymiany olejów to można nim długo pojeździć

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 103KM 76kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
5,1
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Caro