Duże, dość wygodne, przeciętna ekonomia, drogi serwis (zwłaszcza silnika i osprzętu) Reszta czesci niby tania, ale często zmieniana. Ale za to silnik Rovera (o ile sprawny) potrafi dostarczyć sporo wrażeń (190km/h na autobahnie za miedzą)
Wrażenia
4,0
Silnik
Jedyna sensowna jedostka do tego auta. Aczkolwiek dość mocno wysilona, co powoduje niekiedy problemy.
3,0
Skrzynia biegów
W zadnym aucie nie udało mi sie tak szybko zmieniac biegu (1-2 3-4). ale poza tym szybko siadają łożyska.
3,0
Układ jezdny
Szybko traci geometrię, większa dziura i zbieżność - Pa Pa. Ale niezle trzyma się drogi, mimo sporych przechyłów nadwozia. Tylna oś wykonuje uskok na nierówności na zakręcie.
Komfort
5,0
Widoczność
Ok
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, topornie, ale pod placami.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobre grzanie, ale głośna dmuchawa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca - tak sobie, Pasażerowie OK
2,0
Wyciszenie
Porażka. Głośno jak we młynie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mimo, że to rover, to chleje paliwa jak smok.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niby tanio, ale włożyłem w to auto juz tyle kasy, że uzbierałoby sie na przyzwoite auto zachodnie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na drobiazgi nie zwraca się uwagi. nie starczyłoby miejsca na wypisanie.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padł silnik (teraz już na amen, wczesniej uszczelka pod głowicą i remont głowicy), alternator, pompa paliwa, Korozja go wpier...... Most wyje. Zawieszenie do remontu co 50kkm. Mało trwałe części (nawet fabryczne), np tuleje nowych resorów padły po 40kkm, krzyżaki na wale sie sypią,
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 103KM 76kW
[l/100km]