hM CO TU DUZO MÓWIC- PALIWOŻERCA- LUBIA GO DZIEWCZYNY- TE RUDE;) czeste usterki- raz mi staną na drodze- pompa paliwowa padła- z powazniejszych to rozszczelniona nagrzewnica, a pozatym wymiana łozysk z tyłu- most chuczy że nie idzie normalnie pogadać- no i ruda... robisz i wyłazi o roku znowu... Z drugiej strony co tu wymagac za taka kase? Częsci tanie jak barszcz- prosty w naprawie- połowa rzeczy to sam zrobiłem z awarii- jedynie nagrzewnice w ASO bo to trzeba z przodu wszystko demolować (chodzi o wnętrze i kokpit) ładowny- jak wlezie do kufra to nie ma bata- pojedzie nawet jak 500 kg. wrzucisz- aby koła o nadkola tylko nie zaparły sie to pociągnie- lejesz najtańsza benzyne gdzie popadnie i nic sie nie dzieje- dopiero teraz po 13 latach uszczelke pod głowica musze wymienić bo zaczeła przeciekać. Chłodnica mi sie rozszczelniła po \"melioracji rowu\" ale troszke proszku i do dzisiaj (7 lat) jakoś trzyma. Zreszta nowa kosztuje 135 zeta- jak na tyle lat to wydatek głupi- choć i nieepotrzebny. Elektronika nigdy nie padła- może żarówki ze 4 wymieniłem z przodu i i diaody w kokpicie- reszta ok. Czy polecam? Dal tych co lubia sie dłubac w samochodzie to tak- to auto ma dusze- no i staje sie mało popularny na naszych drogach :)
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GSi 84KM 62kW
[l/100km]