Silnik
: Od wymiany do wymiany oleju potrzebuje 1 litr dolewki, półsyntetyczny olej, ale pamiętam 125p - ten to potrzebował dolewek!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Cieknąca chłodnica - nowa 300zł
Układ hamulcowy
: Trochę za słaby i bez ABS
Zawieszenie
: Wymiana sforzni co 2 lata
3,0
Całokształt
Samochód jak to samochód. Zjeździłem nim całą Europę. Stać mnie na lepszy i pewnie go zmienię, sentyment jednak pozostanie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Zapala zawsze, pracuje zbyt głośno. Zero awarii jeśli chodzi o silnik. Przydatna jest regulacja hydrauliczna zaworów, nie trzeba już wciskać szczelinomierza.
3,0
Skrzynia biegów
Naprawiana na gwarancji po przebiegu 1600km. Do tej pory przez 8 lat bez zarzutu.Głośna
3,0
Układ jezdny
Wymienia się to i owo - jednakże ceny części zamiennych są bardzo przystępne.
Komfort
3,0
Widoczność
Bez zarzutu, a może to kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Ergonomia
Plecy bolą po 700km. Po 500 jest ok.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie świetne, bardzo szybko robi się ciepło a nawet gorąco.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK
2,0
Wyciszenie
Słabe wyciszenie fabryczne.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód zagazowany jest w miarę ekonomiczny, ceny części i przeglądów także.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tani samochód a jakość przyzwoita.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy mnie nie zawiódł w drodze. Żarówki, kabelki, itd. To się dało pozamiatać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na gwarancji głośna skrzynia - usterkę usunięto - wadliwe łożysko. Przez 11000 km brak poważnych usterek.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW
[l/100km]