Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro Plus

bili, 17 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 101 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
2,62
36% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : chamulce przynajmniej w moim plusie są idealne. Jeszcze nie miałem sytuacji żeby mnie zawiodły, zawsze sięzatrzymuje nawet w niebezpiecznych sytuacjach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : po zakonserwowaniu rdza weszła po roku czasu
Silnik : bardzo słabe przyspieszenie i mała płynnaść jazdy
Zawieszenie : bardzo miekkie i na polskich dziurach strasznie dobjia
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
słabe przyspieszenie, chociaż momentami przy prędkości 100km/h jest czym wyprzedzić i do 120 wbija bez problemu, o większej prędkośći niż 125 moge pomarzyć, na benzynie nie testowałem
2,0
Skrzynia biegów
bardzo małe skoki i 5 bieg można wrzucić już przy 80km/h.
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
polonez ma jeden plus że widoczność jest bardzo dobra
2,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeśli chodzi o ogrzewanie to polecam przepłukać centralke, 100% lepiej grzeje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nawet nawet, na wielkość miejsca nie narzekam
2,0
Wyciszenie
nie ma o czymś takim mowy, głosny i bardzo słabe dopasowanie plastików wewnątrz
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
moja bryka na gzie najmniej spaliła 8 litrów z czego był straszny mół, gdy się podkręci na parowniku to pali od 10 ltrów w góre. Ekonomiczności tutaj wogóle nie ma
1,0
Stosunek jakość/cena
trzy lata temu dałem za niego 10tyś a w tej chwili góra 4,5tyś. Może teraz zakup i cena bedą się trzymać przez pare lat
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pęknięty wał korbowy, częste psucie się przekaźników od świateł, gdy temp w silniku doszła do 100stopni ( jazda z załadowaną przyczepą) zagotowała mi się woda i rozszczelniła się chłodnica, wymiana na używaną kosztowała mnie 50zł, ciągłe pękanie wężyka do spryskiwacza tylnej szyby, aparat zapłonowy ( padła jedna iskra)- nowy koszt około do 200zł, spojler plusowski na tylnej klapie popękał w miejscu gdzie w zimie zawsze zamarza lód, bardzo słabe tylnie resoty, pękanie zawiasów od klamek, gdy są niskie temperatury cięzko chodzi skrzynia bigów

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
11,6
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Caro Plus