Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro Plus

kro, 18 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 138 tys. km
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Może to nie auto do wyścigów, ale jeździ i wszędzie moje 4 litery wozi;] Wspomaganie jest!!! Więc po mieście nie ma problemów;] Mam 45litrową butlę i za 80 zł jadę średnio 400 kilometrów;]...
Wrażenia
3,0
Silnik
konstrukcja rodem z PRL-u, jednak koreancy zmienili jednopunkt na jednopunkt Bosha..wywalony katalizator, filtr stozkowy daly troche KM...na LPG max 155 bez tych zabiegow nie wiecej jak 140km/h...lapie dosc niksko moment - od 2.5 tys. Jak go wkrecic w oborty to nawet cos tam potrafi ale i tak slabiutko. Dobrze ze choc dostep swobodny niemal do calego silnika;]
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia, wchodzą bez problemów, nic nie chaczy. Taka Polska imitacja sportowej skrzynki;]]
4,0
Układ jezdny
Zimą rewelka. Z tyłu sztywny most na resorach, dzięki temu nie wychyla się na zakrętach. Dobre oponki 185 i można śmigac. Zawieszenie praktycznie bezobsługowe, niestraszne mu dziury;]
Komfort
5,0
Widoczność
Odpowiednie ustawienie lusterek i zapominamy o martwym polu;]] Wszędzie da się zmieścic bo poprostu jest jak akwarium;]
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, ta nowsza deska jest całkiem ładna. Szkoda że zabrakło na niej wskaźnika ciśnienia oleju.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę grzeje, latem NIE;]] wreszcie rozwiązano ten problem. Można ustawiac kierunki nawiewu;]
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażer za kierowcą ma mało miejsca na nogi ale coż..Lubię wygodnie jeździc - czyli fotel na maxa do tyłu a oparcie pod kątem 60. A reszta jest ok;]
3,0
Wyciszenie
Do 110 jest OK..potem to już słabo. Tylny most lubi wyc przy 105:( Przy 115, most przestaje wyc a silnik łapie obroty przelotowe i jest w miare cicho..Po przekroczeniu 120..hmmmm
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG (dobrze wyregulowany) - 11 miasto, 10 trasa- nie zależnie od prędkości;] Lejesz za 20staka i śmigasz 100 kilometerków z jakimś tam haczykiem;] Zimą pali 12/11.. Części pełno, wszędzie, za śmieszne ceny;]
5,0
Stosunek jakość/cena
3.5 tys dałem;] Nie bity, nie zajechany, troszkę ruda go chwyta jak każdego poldżera, odrazu z LPG na pokładzie;]
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cieknie mi chłodnica:( Ale na kranowie też można jeździc;] A z drobiazgów..hmm...ręczny mam słaby, sterowanie wycieraczkami (w trybie przerywanym) padło, ale się naprawilo..hahaha...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
40 tys...przeleciałem...w niecały rok.. zarówno po mieście jak i w dalekie rejony Polski i zawsze dojechałem bez problemów;]

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
11,6
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Caro Plus