Bez wiekszych dolegliwosci. Idzie polubic a nawet sie zaprzyjaznic. Jest jednak cos co przywiazuje do tego auta, moze sentyment?
Wrażenia
3,0
Silnik
Przeokrutnie nieprzyjemny dzwiek na wysokich obrotach, kiepski dół przy przyśpieszaniu
4,0
Skrzynia biegów
Najlepszy podzespół w polonezie. Delikutaśnie haczy acz percyzji prowadzenia drążka moze i wiele nowych aut pozazdrościć
3,0
Układ jezdny
Samochod jest niemal idealnie wyważony ale co z tego jeśli kołysze sie niczym wóz drabinasty. Jednak niektórym szybkie branie zakrętow taka kolyska sprawia wiecej radosci niz podczas jazdy innym "twardym" samochodem np. mi:P
Komfort
4,0
Widoczność
duzo powierzchni oszklonej, cienkie przednie slupki, tyle do tylu jest juz nieco gorzej, bo szyba jest mocno pochylona i konczy sie nieco za wysoko
3,0
Ergonomia
Mało schowków, acz obsluga wiekszosci przelocznikow bez zarzutu (intuicyjna). W Caro + ciezka klapa bagarznika ze szparka na pazurki:)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie grzeje jak porzadny piec kaflowy. Dosc ciche wentylatory i wiele konfiguracji ich uzycia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogolnie nie ma rozpasania przestrzenia ale po przesiadce z corsy tudziez pandy zauwazalna roznica. Typowy wloski projekt dla krotkonogich (bolesne na miejscu kierowcy gdy sie podpiera kolanami kierownice:P
3,0
Wyciszenie
Jak sie nie piluje to jest nawet po europejsku
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na LPG od 10 do 15,5. Oszczedna lub ostra jazda ma mizerny wpływ na zmniejszenie/zwiekszenie spalania i to jest moim zdaniem dobre bo lubie muła przycisnać
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepsza do niedawna fura za psie pieniadze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psuja sie pierdoły jak lampki podswietlenia pokretel, defekty foteli (lamiace sie konstrukcje siedziska i kruszaca gabka)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
100 tys i bez ingerencji w silnik i zawieszenie. Beznadziejny reczny, pekniety cylinderek w bebnie z tylu
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW
[l/100km]