spłodzony urodzony i wychowany w POLONEZIE,
18 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 1999
Przebieg:
12 tys. km
3,54
13% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Mam wersję 1.6MPI nie tkniętą gazem.Trochę to pali ale fajnie poczuć wyższość nad jakimś wypierdzianym po Niemcu Golfie podjeżdzając na światła.Ogólnie silnik w miare chociaż mogłby być troszkę bardziej elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
Posadziłem za kierownicą moją dziewczyne i nie wiedziała jak zmienić bieg ani jaki bieg jest aktualnie wrzucony:))Ale dla wprawionej ręki to żaden problem.Skrzynia moglaby być toszkę dłuższa zwłaszcza 4 i 5 bieg
4,0
Układ jezdny
Miekko bardzo miekko.Dziś juz chyba nikt nie robi takich zawieszeń.Zapewnia to duży komfort,chociaż zawieszenie jet trochę hałaśliwe
Komfort
4,0
Widoczność
dobra
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w plusie są fajne gały do sterowania wiatrakami i nagrzewnicą.Całość dobrze się prezentuje.Wydajność też niczego sobie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogrom wolności
3,0
Wyciszenie
Raczej słabo bo trochę głośno jest w środku zwłaszcza przy dużych prędkościach.Ale za to miło brzmi silnik
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak już pisalem mam polferka nie tkniętego gazem,skoro wyjechał z fabryki jako benzyniak to nieh tak zostanie.Trochę to pali.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW
[l/100km]