Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro Plus

Przemek, 19 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 90 tys. km
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Wydziela dużo ciepła włącza się wentylator ( chłdnica ,płyn , termostat sprawdzone na wylot i sie grzeje), czujnik temp też !
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Na początku ( mam go od nowości ) było super ale przez 9 lat się "trochę" podgłośnił
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,7 przez całą Polskę 100 km/h 12 w zimie po mieście
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 9 latach: przewody wysok. napięcia tylne cylinderki hamulcowe przednie tarcze hamul termostat akumulator 3 x sworzeń wachaczy Reszta to same rzeczy podczas normalnej obsługi tech. np. klocki czy olej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie nie zawiódł po 90 tyś km zawsze odpalał , odpłacił się za dobre traktowanie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Caro Plus