Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro Plus

MAREK TUL, 19 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 12 tys. km
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
2,46
40% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
To nie jest samochód tylko przyrząd do szybszego przemieszczania się do 100-150 km UWAGA POKONANIE TRASY WIĘKSZEJ JAK 200 KM GROZI PADACZKĄ
Wrażenia
2,0
Silnik
prawdziwy muł charakteryzuje się rumoleniem panewek po 50000km TRAGEDIA ale o dziwo mój nie brał oleju
2,0
Skrzynia biegów
po 80000km wyje a to przez Ruskie łożyska grzeje się jak diabli aż wajcha gorąca
2,0
Układ jezdny
dobry jak nowy potem wszystko klekocze zwłaszcza na bruku ale za to tanie części
Komfort
4,0
Widoczność
dobra jak w każdej osobówce
3,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem zamiast chłodzić też grzeje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przeciętnie
3,0
Wyciszenie
przeciętnie do 70 km/h jest możliwie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwo średnio 9,5 l/100km LPG latem 11 l/100km LPG zimą 12,5 l/100km LPG z przyczepą 18 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te grosze to może być
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawsze coś
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moduł zapłonowy 420 zł x3 przez 120000 tylni most po 100tys.km 2600

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Caro Plus