Przesiadłem się na Caro Plusa z modelu Caro z 91r. i jestem zachwycony: Caro i Caro Plus to naprawdę dwa bardzo różne samochody. Wszystko jest o niebo lepsze: przyspieszenie, hamulce, niezawodność (tak, tak - nic mi się nie psuje), ogólnie - niezła jakość wykonania.
Wrażenia
2,0
Silnik
Bardzo słaba dynamika w porównaniu z dowolnym samochodem zachodnim. Na plus: zero awarii do tej pory.
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi trochę twardo, ale precyzyjnie. Jeździłem autami "zachodnimi" o podobnej kulturze pracy lewarka. Przełożenia moga być (bardzo krótka jedynka).
4,0
Układ jezdny
Na polskie drogi daje radę :)
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag. Naprawdę jest bardzo dobrze.
4,0
Ergonomia
Przełącznik tylnej wycieraczki po lewej stronie na konsoli to straszny archaizm.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja - może być; ogrzewanie - przy mrozie -10 na trasie w środku nie jest zbyt ciepło :(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest duży atut. Naprawdę jest wielki :)
2,0
Wyciszenie
Bardzo kiepsko (chyba najgorzej w mojej opinii Poldek wypada w tej kategorii).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super ekonomiczne auto. Tanie w zakupie, tanie w naprawach (których na razie miałem sztuk 1 :),
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma konkurencji na rynku w tej klasie pod względem ekonomii. Auto dla kogoś kto nie lubi przepłacać za korzystanie z samochodu i nie wstydzi się jeździć "Poldkiem".
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzają się drobiazgi, ale generalnie jest OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po prostu nic :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW
[l/100km]