Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro Plus

piotr_wu, 20 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 9 tys. km
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,38
17% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Dobry wybor, jezeli ktos chce tani i duzy samochod (np jezeli musi przewozic cos wiekszego). Swietny pomysl na pierwszy samochod dla mlodego kierowcy (szczeglonie po zainstalowaniu instalacji gazowej).
Wrażenia
2,0
Silnik
Kulture pracy i elastcznosc bardzo poprawilo zamontowanie wielopunktowego wtrysku paliwa, ale nadal nie jest z tym zbyt dobrze Nie da sie jezdzic przepisowo, czyli 50 km/h na zadnym z biegow, III to za nisko, a IV za wysoko :(
3,0
Skrzynia biegów
Troche toporna, ale idzie sie przyzwyczaic.
4,0
Układ jezdny
Na polskie drogi bardzo dobre. Troszeczke za miekkie, ale to przeciez nie jest auto sportowe :)
Komfort
4,0
Widoczność
Nie ma zadnych problemow. Duza przednia i tylna szyba (wyposazona w wycieraczke), boczne szybki tez sa maja odpowiednie rozmiary.
3,0
Ergonomia
Nie wszystko jest tam gdzie powinno byc. Do wlacznikow swiatel, tylnej wycieraczki, ogrzewania tylnej szyby itp trzeba sie przychylac. Powinno byc zamienione miejscami radio z sterowaniem przewietrzania wnetrza.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dziala bez zarzutu. Szybko sie nagrzewa, szybko wietrzy. Dobrze, ze dodano opcje zamykania obiegu powietrza.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasazer nie stykaja sie lokciami, wiec jest dobrze. Pasazerowie z tylu maja dosc duzo miejsca na nogi. Trasy powyzej 500 km w 3 osoby na tylnej kanapie troszke mecza.
3,0
Wyciszenie
Jak juz pisalem na poczatku rewelacji nie ma, chociaz. Najciszej jest przy 60 km/h na IV biegu i przy 80 km/h na V. Wtedy slychac lekki pomruk silnika i swist wiatru. Powyzej 150 km/h juz jest ciezko. Na postoju bez zastrzezen.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomicznosc trzeba rozdzielic na 2 kategorie: 1. Zuzycie paliwa - tragedia w miescie, przecietnie na trasie. 2. Przeglady, ceny napraw - smiesznie niskie (malo jest samochodow z nizszymi kosztami napraw)
4,0
Stosunek jakość/cena
Co lepszego z 1998r. mozna miec juz (w momencie keidy to pisze) za 6000 zl?
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Duzo tego, wiec nie bede nic pisal :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jest ok. Bez tragedii, jeszcze nigdy mi sie nie zozkraczyl na drodze.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
11,6
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Caro Plus