Silnik
: blisko 150 tys przebiegu i ani kropli zużycia oleju - od wymiany do wymiany (co 10 tys km - pełny syntetyk 5W/50 mobil)
5,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
podstawowy problem to zbyt mały silnik podstawowy - 1,6 przy tej masie to troche mało - najminejszym silnikiem powinien być 2.0 min. 110 KM
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W caro plus znacznie wydajniejsze ogrzewanie niz w poprzednich wersjach - przy \"minus\" 15 na zenątrz w środku ok 20 - 25 \"stopni\" (nagrzewnica wymieniona 2 lata temu)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogło by być odrobine ciszej :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Polonez zadbany, gdy wszystko wymieniane wtedy gdy powinno być (olej, paski filtry itp.)nie sprawia żadnych problemów a ceny rewelacja
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam kilka lat starszą Polówkę (VW Polo II r. prod 1992) jest z nia trzy razy więcej problemów ( np. działające tylko czasami przyciski), niż z Polonezem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przejeżdzam polonezem ok 20 tys km rocznie i po za wymiana pasków i oleju żadnych problemów (przez 4 lata wymieniłem nagrzewnice - 182 zł i dwa razy rególator napięcia 37zł
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW
[l/100km]