Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro Plus

Damian Delojosephe, 15 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,85
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Odpala zawsze za pierwszym razem, nie sprawia kłopotów, a części w razie potrzeby tanie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Usterka może to nie jest, ale podstawowy wróg Poloneza - rdza :(
4,0
Całokształt
Generalnie jestem zadowolony z Poloneza - dowozi mnie zawsze bez sprzeciwu tam gdzie chcę, eksploatacja jest niedroga i wiem, że jestem bezpieczniejszy niż w innym aucie za podobne pieniądze, np. Fiacie CC czy Ticu :)Dla mnie to ważne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik elastyczny nie jest, aby jeździć w miarę dynamicznie trzeba napracować się lewarkiem. Powyżej 100km/h w aucie robi się głośno,ale jazda z prędkością 80-90km/h jest przyjemna (w moim odczuciu w stosunku do poprzedniej Fiesty 1.3 z 94r).
3,0
Skrzynia biegów
Czasami bieg wsteczny nie chce zaskoczyć,ale generalnie jestem zadowolony - a umieszczenie lewarka wyżej niż w innych autach moim zdaniem jest bardzo praktyczne.
3,0
Układ jezdny
Potrafi hałasować tylni most, jednak zmiana biegów w pewnych zakresach obrotów pozwala to ograniczyć. Resory piórowe z tyłu potrafią niemiło zaskoczyć na poprzecznych nierównościach na zakręcie (ale z drugiej strony - jazda z przepisową prędkością wyklucza to :D )Hamulce słabe, należy się do tego przyzwyczaić.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki bardzo dobra widoczność, czasami nie widać tylko gdzie auto kończy się z tyłu.
4,0
Ergonomia
Właściwie wszystko \'pod ręką\', po omacku, w nocy na wszystkie przełączniki trafiam bez problemu bez patrzenia, bez wyginania się jak w niektórych autach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne ogrzewanie, naprawdę potrafi zagrzać, wentylacja też w porządku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu pod dostatkiem, nawet dla wysokich osób. Z tyłu ciut gorzej, ale i tak lepiej niż np. w mojej poprzedniej Fieście.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 100km/h we wnętrzu robi się głośno, ale jazda 80-90km/h jest przyjemna, radyjko i silnika nie słychać, ewentualnie tylni most czasami :D
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na koszty związane z paliwem nie narzekam, jeżdżę na LPG, więc nie wychodzi tak strasznie :) Ceny części kosmicznie niskie, naprawy łatwe do wykonani nawet dla amatora (wiadomo, że nie każde jednak).
5,0
Stosunek jakość/cena
Wg mnie doskonale! Nie psuje się nagminnie, koszt przejazdu 1 km nieduży, części tanie - polecam dla osób o portfelach takich jak mój - cienkich :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Denerwujące są takie rzeczy jak nie zawsze działający centralny zamek czy tylna wycieraczka, ale nawet na drobiazgi w tak tanim aucie nie ma co narzekać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto nie zawiodło mnie ani razu (nie mam go strasznie długo, ale trochę kilometrów już nim nabiłem). Zawsze odpali, obojętnie od temperatury i nie zgaśnie dopóki nie braknie paliwa :) Usterki czy termin wymiany części są łatwe do przewidzenia.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
11,6
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Caro Plus