Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro Plus

Nikod, 15 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 126 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,69
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Bardzo dobre hamulce Lucasa!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : most hałasuje.
Zawieszenie : hałasy dochodzą również z układu jezdnego, jeszcze nie zlokalizowalem co jest nie tak :(
Karoseria : Po woli wchodzi rdza
4,0
Całokształt
Tani i duży, żeby jeździć i mało wydać to jest ok, z tym że na benzynie się odbije bo palić lubi! Dobry do nauki dla kogoś kto dopiero odebrał prawko, techniki można się nauczyć, bo każdym innym autem jeździ się łatwiej :) :) Choć można polubić to auto, nie wiem za co ale trochę je lubię :) może za to że ma taki fajny srebrny kolor i jeździ nim również policja kryminalna :D hehe
Wrażenia
3,0
Silnik
76 KM to zdecydowanie za mało na takie duże auto, przyspieszenie jak by chciał, ale nie może.. jeździłem Poldkiem z silnikiem Rovera 103KM to jest w sam raz!
3,0
Skrzynia biegów
Tu też bez rewelacji, jak jest zimny to bardzo trudno wrzucić szczególnie jedynkę, przynajmniej bez awaryjna jak na razie.
3,0
Układ jezdny
Na wybojach skacze, w zakrętach ucieka, tylko dobrze się prowadzi na autostradach :)
Komfort
5,0
Widoczność
Bez żadnych zarzutów, w każdą stronę wszystko widać, lusterka również są ok!
4,0
Ergonomia
Poprawiono kształt z poprzedniej wersji i jest całkiem dobrze, ale niestety przy prędkości powyżej 120km/h wycieraczki same przesuwają się tak że zasłaniają widoczność, trochę hałasuje również powietrze przy szybach w dziwach przednich.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zarzutu, jak silniczek się nagrzeje to jest piekiełko w środku :) w lato tez zimny nawiew trochę pomaga ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest dużo, w 5 osób nie raz jechałem w trasę i nie było nikomu niewygodnie ;]
3,0
Wyciszenie
Względnie cicho jest do 100 km/h potem słychać most i powietrze na szybach..
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali jak smok 10l/100km miasto, trasa 7l/100km przy średniej prędkości około 100km/h, stary polonez 1.5GLE palił mi 5,5l na trasie więc tu niestety silnik okazuję się mało ekonomiczny. Naprawy bardzo tanie! Tu można dać 5!
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze na pewno nic lepszego nie kupisz :) bo taki egzemplarz można już za 1200-1600zl kupić w dobrym stanie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodził mi się zamek w drzwiach, wymieniłem blendę zaraz po zakupie auta, popękała od walenia klapą bo siłowniki już straciły siłę, niedługo po tym zawias się urwał od klapy.. Alarm również musiałem wymienić na nowy, stary przestał reagować na pilota, syrena również odmówiła posłuszeństwa ;) Reflektor wymieniłem na nowy, ponieważ stary się w środku rozleciał z przegrzania. Pojemnik wyrównawczy do płynu do chłodnicy pękł lekko, wymieniłem na nowy. Świece też wymieniłem.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Urwała mi się linka od prędkości przy skrzyni biegów, Alternator, rozrusznik, paski wszystkie w tym klinowy urwał mi się na trasie. Wspornik do wspomagania wymieniłem na nowy!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Caro Plus