Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro Plus

marian111, 15 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
2,69
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : nic pozytywnie nie zaskakuje w tym aucie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : rdza
Silnik : uszczelka pod głowicą z powodu przegrzewającego się silnika
Inne : psujące się nawiewy powietrza
2,0
Całokształt
lipne auto, gdyby nie gospodarka rynkowa to pewnie byłby produkowany w nieskończoność przez pseudospecjalistów. Daewoo trochę go poprawiło, ale z wróbla kanarka nie zrobisz
Wrażenia
2,0
Silnik
Samochód posiadałem od nowości do lipca 2008. Silnik od początku przegrzewał się. Nie wiem po co monuje się 2 wentylatory, skoro włącza się tylko 1 nawet przy gotującym się płynie w chłodnicy - u innych użytkowników było tak samo.
3,0
Skrzynia biegów
Na zimnym silniku trudno było wrzucić jedynkę, szczególnie zimą. Pozostałe biegi wchodziły bardzo dobrze. Był 1 mankamen, otóż po kilku latach zrobiło mi się coś takiego, że dzwignie można było wyciągnąć i wtedy samochód pozostał na ostatnim biegu. poprostu należało pamiętać, aby nie pociągać dzwigni do góry.
2,0
Układ jezdny
za miękie zawieszenie tylne. od nowości zachowywał się jakby resory miał do wymiany. żle znosi zakręty, cały przechyla się, na rondach fatalnie.
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutów, z cofanie nie ma problemów
2,0
Ergonomia
fatlne fotele. bolał mnie kręgosłup. pozostałe rzeczy, typu rozmieszczenie wyłącznikó/przełączników bez zarzutów. Zawieszenie ma takie że zamiast amortyzować nie równości na drodze to odbija się od nich jak piłka. śmieszne auto.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
sterowanie nawiewami zepsuło się i z prywatnych mechaników nikt nie chciał tego naprawić, a na serwi nie miałem kasy. nawiew był, ale nie całkiem sprawny
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
głośny, że radia nie można było posłuchać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
palił jak smok. średni 12 l gazu i 9 l benzyny na 100 km. Za to naprawy są bardzo tanie
2,0
Stosunek jakość/cena
aktualnie jeżdżę fordem mondeo i stwerdzam że polonez nie jest wart zadnych pieniędzy i wogóle nie mogłem go sprzedać. oddałem go prawie za darmo miejscowemu pijaczkowi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeba nco 10 tys. km kontrolować zbieżność
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeżdziłem nim 10 lat, a uszczelek pod głowicą wymieniłem kilkanaście razy. rdza toczyła go potwornie. fabrycznie miał kiepskie amortyzatory olejowe - wymieniałem na gazowe

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Caro Plus