Inne
: Auto można stosunkowo niskim kosztem utrzymać w dobrym stanie technicznym
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: uszczelka pod głowicą
Zawieszenie
: Pękające resory
Karoseria
: Pojawiaja się rdza
3,0
Całokształt
Autem przejechałem prawie 40000 tys, km i tylko raz było holowane jak na auto za 2500 tys, zł to dość dobry wynik poza tym to bez problemów jeżdziłem na drugi koniec polski
Wrażenia
1,0
Silnik
Dynamika jest na bardzo niskim poziomie auto strasznie słabo się zbiera w porównaniu z zachodnimi bardzo słabo zwłaszca jak na to spalanie problemy z wyprzedzaniem tirów
3,0
Skrzynia biegów
Wporządku u mnie czasem 2 haczy
2,0
Układ jezdny
Prowadzi się dość dobrze ale zawieszenie często wymaga ingerencji mechanika
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę ciężko ustawić
listerka pozatym ok!
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu duży postęp w porównaniu do caro
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy -10 ciężko nagrzać wnętrze
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wporządku z tyłu trochę mało miejsca na nogi
1,0
Wyciszenie
Powyżej 100 robi się uciążliwie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są tanie a częśc napraw da się wykonać we własnym zakresie
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 2000 - 3000 można znalezć egrzemplarz który jeszcze trochę pojezdzi polecam dla ludzi kturzy szukaja taniego auta zwłaszcza z instalacją LPG jako pierwsze auto też się sprawdzi ja sam niedługo bendę musiał się z nim rozstać muszę kupić coś szybszego
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami przepali się jakaś żarówka albo przecieka jakaś uszczelka w sumie to u mnie niema tego zawiele
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Miałem problem z uszczelką pod głowicą po wymianie ok pomka paliwa co zmusiło mnie do holowania mojego auta i to zawieszenie 2 razy miałem pęknięty resor i często pojawiają się luzy na końcówkach miałem też problem z półosią
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW
[l/100km]