Silnik
: PO PRZEJECHANIU 220 TYS. KM JEST TO NAJMOCNIEJSZY PUNKT SAMOCHODU. DO KAPITALNEGO REMONTU JESZCZE DALEKA DROGA. PRAWDOPODOBNIE BLACHARKA SZYBCIEJ DOKONA ŻYWOTA NIŻ SILNIK.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: NIESPODZIEWANA WYMIANA TARCZ HAMULCOWYCH PO 62 TYS KM(+KLOCKI). PĘKNIĘTE TŁOCZKI HAMULCOWE PRAWY PO OK. 100TYS KM, LEWY PO OK. 120 TYS KM.
Silnik
: JEDEN RAZ PĘKŁ PASEK OD POMPY WODNEJ ( 10 TYS.KM PO WYMIANIE- ZŁOSLIWOŚĆ RZECZY MARTWYCH)
Układ elektryczny
: REGULATOR NAPIĘCIA 2 RAZY. ZA DRUGIM RAZEM ZAMONTOWAŁEM FABRYCZNY I PO SPRAWIE. KABLE WYSOKIEGO NAPIĘCIA WYŁACZNIE FABRYCZNE.
4,0
Całokształt
POLONEZ ZOSTAŁ KUPIONY 1998 ROKU. BYŁ ( JEST ) TO AUTO Z 1997 ROKU ( RABAT CENOWY ZA ROCZNIK). W 1998ROKU KUPIŁBYM GO PONOWNIE BEZ ZASTANOWIENIA. TERAZ W 2008 ROKU POLONEZA RACZEJ BYM NIE KUPIŁ (AUTEM TYM POJEŻDŻĘ JESZCZE PRZYNAJMNIEJ 3 LATA. OPINIĘ POSTARAM SIĘ AKTUALIZOWAĆ W TRAKCIE DALSZEJ EKSPLOATACJI.
Wrażenia
4,0
Silnik
POMPA WTRYSKOWA BOSCH W ZESTAWIENIU Z INSTALACJĄ GAZOWĄ TO BARDZO TRAFNE ZESTAWIENIE. W TABELI PONIŻEJ DOTYCZĄCEJ ZUŻYCIA PALIWA MIN. DOTYCZY NAJNIŻSZEGO ZUŻYCIA GAZU ( BENZYNY 6,4 TRASA GDY AUTO MIAŁO ROK), MAX. DOTYCZY MIASTA ZIMĄ (OCZYWIŚCIE GAZ). JAK NA MOŻLIWOŚCI POLONEZA PRZYSPIESZA PŁYNNIE BEZ SZARPNIĘĆ.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
JAK W POLONEZIE BEZ REWELACJI.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
NAGRZEWNICA DZIAŁA, NATOMIAST ZIMĄ JEST ZIMNO, NIESTETY, SŁABY NAWIEW CIEPŁEGO POWIETRZA. NIEBARDZO WIEM CO Z TYM ZROBIĆ.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
POWYŻEJ 100 KM/H JEST JUŻ BARDZO GŁOŚNO.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W ZASADZIE MIĘDZY DOBRZE A DOSKONALE. EGZEMPLARZ, KTÓRY UŻYTKUJĘ JEST [POZA DROBIAZGAMI TYPU PKNIĘTY FOTEL KIEROWCY ( POSPAWANY) ORAZ ZAWIAS KLAPY BAGAŻNIKA ] BEZAWARYJNY. CZĘŚCI W ZAWIESZENIACH TYPU KOŃCÓWKI POLECAM WYŁACZNIE FABRYCZNE ( NP. KOŃCÓWKA DRĄŻKA MAX.45 ZŁ). PRZEDNIE ZAWIESZENIE DO PIERWSZEJ INGERENCJI PRZEJECHAŁO 145 TYS.KM. POTEM ZAŁOŻYŁEM CZĘŚCI RZEMIEŚLNICZE I PO 30 TYS. KM BYŁEM Z POWROTEM W WARSZTACIE. POWRÓCIŁEM DO FABRYCZNYCH.
4,0
Stosunek jakość/cena
MAJĄC DO WYDANIA DO 5000 ZŁOTYCH, SZUKAŁBYM WYŁĄCZNIE POLONEZA.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW
[l/100km]