Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro Plus

HUBERT, 16 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 222 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,54
13% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : PO PRZEJECHANIU 220 TYS. KM JEST TO NAJMOCNIEJSZY PUNKT SAMOCHODU. DO KAPITALNEGO REMONTU JESZCZE DALEKA DROGA. PRAWDOPODOBNIE BLACHARKA SZYBCIEJ DOKONA ŻYWOTA NIŻ SILNIK.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : NIESPODZIEWANA WYMIANA TARCZ HAMULCOWYCH PO 62 TYS KM(+KLOCKI). PĘKNIĘTE TŁOCZKI HAMULCOWE PRAWY PO OK. 100TYS KM, LEWY PO OK. 120 TYS KM.
Silnik : JEDEN RAZ PĘKŁ PASEK OD POMPY WODNEJ ( 10 TYS.KM PO WYMIANIE- ZŁOSLIWOŚĆ RZECZY MARTWYCH)
Układ elektryczny : REGULATOR NAPIĘCIA 2 RAZY. ZA DRUGIM RAZEM ZAMONTOWAŁEM FABRYCZNY I PO SPRAWIE. KABLE WYSOKIEGO NAPIĘCIA WYŁACZNIE FABRYCZNE.
4,0
Całokształt
POLONEZ ZOSTAŁ KUPIONY 1998 ROKU. BYŁ ( JEST ) TO AUTO Z 1997 ROKU ( RABAT CENOWY ZA ROCZNIK). W 1998ROKU KUPIŁBYM GO PONOWNIE BEZ ZASTANOWIENIA. TERAZ W 2008 ROKU POLONEZA RACZEJ BYM NIE KUPIŁ (AUTEM TYM POJEŻDŻĘ JESZCZE PRZYNAJMNIEJ 3 LATA. OPINIĘ POSTARAM SIĘ AKTUALIZOWAĆ W TRAKCIE DALSZEJ EKSPLOATACJI.
Wrażenia
4,0
Silnik
POMPA WTRYSKOWA BOSCH W ZESTAWIENIU Z INSTALACJĄ GAZOWĄ TO BARDZO TRAFNE ZESTAWIENIE. W TABELI PONIŻEJ DOTYCZĄCEJ ZUŻYCIA PALIWA MIN. DOTYCZY NAJNIŻSZEGO ZUŻYCIA GAZU ( BENZYNY 6,4 TRASA GDY AUTO MIAŁO ROK), MAX. DOTYCZY MIASTA ZIMĄ (OCZYWIŚCIE GAZ). JAK NA MOŻLIWOŚCI POLONEZA PRZYSPIESZA PŁYNNIE BEZ SZARPNIĘĆ.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
JAK W POLONEZIE BEZ REWELACJI.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
NAGRZEWNICA DZIAŁA, NATOMIAST ZIMĄ JEST ZIMNO, NIESTETY, SŁABY NAWIEW CIEPŁEGO POWIETRZA. NIEBARDZO WIEM CO Z TYM ZROBIĆ.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
POWYŻEJ 100 KM/H JEST JUŻ BARDZO GŁOŚNO.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W ZASADZIE MIĘDZY DOBRZE A DOSKONALE. EGZEMPLARZ, KTÓRY UŻYTKUJĘ JEST [POZA DROBIAZGAMI TYPU PKNIĘTY FOTEL KIEROWCY ( POSPAWANY) ORAZ ZAWIAS KLAPY BAGAŻNIKA ] BEZAWARYJNY. CZĘŚCI W ZAWIESZENIACH TYPU KOŃCÓWKI POLECAM WYŁACZNIE FABRYCZNE ( NP. KOŃCÓWKA DRĄŻKA MAX.45 ZŁ). PRZEDNIE ZAWIESZENIE DO PIERWSZEJ INGERENCJI PRZEJECHAŁO 145 TYS.KM. POTEM ZAŁOŻYŁEM CZĘŚCI RZEMIEŚLNICZE I PO 30 TYS. KM BYŁEM Z POWROTEM W WARSZTACIE. POWRÓCIŁEM DO FABRYCZNYCH.
4,0
Stosunek jakość/cena
MAJĄC DO WYDANIA DO 5000 ZŁOTYCH, SZUKAŁBYM WYŁĄCZNIE POLONEZA.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Caro Plus